• Ina82

lämnad efter 7år

Du ska se att det blir bättre! Förstår du är chockad och ledsen nu. Du får lägga extra tid på just sådant du tycker är roligt så blir dagarna lättare! Kram

• Ina82
    RJEL skrev 2018-11-13 20:02:44 följande:

Vi har en 6månaders bebis mitt i allt detta.. så att gå vidare kommer vara extremt svårt få vi ska ses dagligen pga av vår son...

Får inga svar på nånting. Han är bar arg o sur på mig. Vet inte vad jag gjort för fel.. men från ingenstans så har han inget behov alls att va nära mig. Han hämtar sonen fort, ska helst bara ta nån sekund..

Går sönder..

:( Har ni försökt familjeterapi? Tänkte det kunde vara bra att prata genom allt. Hur tycker du er relation varit?
  • Ina82
    RJEL skrev 2018-11-14 04:13:10 följande:

Allt va jätte bra för 3 veckor sen, trodde jag. Sen börjad han visa tecken på inre oro, stress ( enligt vårdcentralen, ringde dit åt hnm) för han sov dåligt, sprang på toa, gick ner i vikt fort, hade ingen aptit osv ..

han pratade om att vi skulle gifta oss vi kunde prata om framtiden m.m o sen blev de ba stop från ingenstans.. frågade om han träffat någon elr om han varit otrogen osv men han nekade. I 2 veckors tid under den tid han visat att han mått dåligt sa min magkänsla att något va fel o ja frågade honom flera ggr men han nekade och sedan gjorde han slut o har inga svar alls att ge om vrf elr så. Enda svar ja fått ä att han inte är kär i någon annan o att han inte alls känt såhär länge. Max 3 veckor om man ska gå utifrån va han pratat om.

Föreslog parterapi men han sa bestämt nej

Låtet som om det inte är dig han har problem med utan det är något eget.. :( jätte tråkigt. Tyckte du fick flera bra tips av personen som skrev nu före.
Svar på tråden lämnad efter 7år