• smulpaj01

Vad ge min man i 30 års present?

Anonym (Kiv (kille)) skrev 2018-11-12 21:37:51 följande:

Ett hemma gjort häfte. Med sexuella saker. Han får ta dig när han vill. Vilket hål han vill.var han vill. Ett häfte med 10 lappar. Avsugningar ,platser (bilen, tv-soffan,köksbordet,något som han tycker är spännande)

Det du har fantasi för och något som är lite vågat för din smak. Det behöver inte kosta så mycket. Samt att det är lite spännande att veta. Han kan dra ett sådant kort när han vill. Utan du kan säga något.

Han kommer garanterat gilla presenten. Sedan är frågan kommer du våga?

Fattar inte sånt här? Sexuella grejer sker ju utan lappar i en relation och de allra flesta gillar inte att våldta sin partner så att man "måste ställa upp" när han slänger fram en lapp är ju bara stört!
  • smulpaj01
    viktorjohan skrev 2018-11-12 23:29:53 följande:

Om ni bor i närheten av Stockholm finns det guidade fisketurer att köpa. Då ingår fiskeutrustning, overall, lunch mm.

Man kan välja på att fiska havsöring, gädda eller gös. Olika säsonger för dessa arter. Jag fick ett sånt presentkort när jag fyllde år. Det gäller för 2-3 personer och i ett år. En kanonpresent tyckte jag iaf som jag verkligen uppskattade. Såna turer finns säkert också på andra orter.

Länk?
Svar på tråden Vad ge min man i 30 års present?