32 år försöker bli gravid med första barnet
En till som försöker. Slutade med mini piller i augusti och fick min mens en gång en månad senare. Nu har det idag gått 61 dagar sen min senaste mens och den verkar inte vara på gång heller? Jag hade inte förväntat mig att mensen skulle vara så här oregelbunden när jag faktiskt fick ÄL och mens som vanligt med en gång när jag slutade med pillrena.
Inväntar mensen så jag antar att jag inte har så många försök per år som andra med regelbunden mens varje månad.. vill bara ha tillbaka mensen nu annars går det ju verkligen inte ens att bli gravid. Känner som många av er andra lite less även om de bara gått 3 månader sen jag slutade med preventivmedel. Såklart det kan ta tid innan man blir gravid men var så inställd på att allt var tillbaka på regelbundet när jag väl hade haft mens en gång redan sen hjälper det inte att kunder på mitt jobb kommenterar att jag är så smal och minsann passar i alla klädesplagg. Dom menar att dom fött barn och ser ju inte ut som dom gjorde en gång i tiden innan barnafödandet, alltså ser jag ut som jag gör pga att jag inte fött barn och borde va lycklig. Men dom nervärderar mig för att jag är smal...(Har lust att säga till dom om ni bara visste hur mycket jag också vill ha barn) kram på er