• mumsis

Drömde om min crush, sen hände det sjukaste...!

Jag har länge haft en crush på en kollega, INGEN vet om detta, bara jag! Tycker han är sjukt snygg osv men känner honom egentligen inte alls bra och dessutom är jag i ett förhållande själv! Så egentligen är det bara så att jag tycker han är galet snygg och charmig och jag är attraherad av honom, fast jag har aldrig visat det så mkt för jag trivs ju i mitt förhållande. Men har en känsla av att crushen känner samma attraktion tillbaka... Vi ses väldigt sällan på jobbet, vi jobbar på en stor arbetsplats så springer på varandra då och då. Ibland har vi gemensamma projekt och då ses vi lite mer. Men nu var det längesen jag träffade honom på jobbet och har inte tänkt på honom så mycket sista tiden. Inatt drömde jag dock om honom! Vi pratade och umgicks som väldigt nära vänner i drömmen och det var verkligen en härlig dröm... Känslan efter sen levde sig kvar typ hela dagen och jag hoppades på att springa på honom och småprata lite på jobbet men det hände aldrig.

Däremot till själva grejen: Efter jobbet åkte jag och storhandlade på en av stans största matbutiker (finns flera. Bor i en av Sveriges största städer). Tänkte typ ?jaha trist att jag inte såg honom på jobbet, men vem vet, han kanske är här och handlar även fast det inte känns speciellt troligt?. När jag nästan var färdig och skulle gå till kassan kom en man med kundvagn gåendes emot mig. Tyckte han var bekant men han hade en mössa rätt långt nerdragen i pannan så först när vi var precis mitt emot varandra insåg jag att HERREGUD DET ÄR JU MIN CRUSH. Klämde bara fram ett hej och han med. Men jag är såå sur på mig själv att jag inte pratade mer med honom... Men blev helt chockad att han var där och det kändes så skumt eftersom jag hade drömt så mkt om honom i natt och verkligen haft honom i tankarna hela dagen... Som sagt finns det flera matbutiker i stan och vi bor i olika delar så detta var inte vår gemensamma lokala butik och inte den närmast jobbet heller. Så sjukt! Någon som varit med om samma sak? Jag är verkligen inte vidskeplig av mig eller ?tror på ödet? men alltså vad säger ni? Tror ni sånt här är meningen, förutbestämt? Eller var det bara en slump att vi sprang på varandra där just idag?

• Svar på tråden Drömde om min crush, sen hände det sjukaste...!
  • Pentra

Ditt undermedvetna kan veta om saker och ting som är på väg att hända och skicka dig föraningar, vilka du själv kan bestämma över om du vill ge akt på eller inte. Men, det är svårt att lära sig att skilja på dessa föraningar och egna inre önskningar och förhoppningar. (Jag själv har råkat ut för liknande.) ... Med vänlig hälsning, Pentra

Svar på tråden Drömde om min crush, sen hände det sjukaste...!