Inlägg från: Johan H |Visa alla inlägg
  • Johan H

Hur lättprovocerade är ni?

Jag har enbart blivit anmäld av vänster människor och feminister. Känner att denna grupp är de som är mest lättkränkt.

Jag har fått påhopp och jag hade också kunnat anmäla men jag orkar inte eller rättare sagt jag tar inte åt mig.

Jag är likadan i verkliga livet. En sa till mig en gång din jävla idiot. Jag tittade på honom och sa lugnt tillbaka var det något mer du ville? Då gick han iväg.

Förstår inte vitsen varför alla anmäler och är lättkränkta jag orkar inte ens bry mig eller jag tar inte åt mig. Jag riktar min energi på andra saker än ilska och hämnd på andra..

• Johan H

Jag känner mig väl och vet även ifrån andra personer vilka som är mina starka respektive svaga sidor då jag fått höra det ifrån vänner och bekanta. En egenskap jag vet är att jag är en lyssnande person som försöker förstå andra och håller inte på min rätt. Detta tankesättet präglas även när jag diskuterar på detta forumet. Jag är inte heller lättkränkt och de har funnits tillfälle att anmäla men jag har aldrig gjort de pga jag orkar inte lägga energi. Även i verkliga livet förlåter jag hellre en ta till hämnd eller vill skippa rättvisa genom en polisanmälan. Däremot har jag noterat två sorters människor mer frekvent här.

1. Besserwisser typer jag har rätt du har fel. Ganska lätt att avslöja dessa individer då du aldrig får medhåll de vill bara lägga fram åsikter. Däremot uppskattar jag de som de här påståendet håller jag med dig om men inte de här de visar på en öppen sund debatt klimat.

2. De som trollar i var och varannan tråd.

Svar på tråden Hur lättprovocerade är ni?