Inlägg från: Anonym (Mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mannen)

Kan vi prata om s.k "incels"

Gör de olagligheter så ska de ju straffas inom ramen för våra lagar.

Är det ren psykisk ohälsa så kanske samhället behöver fundera ett varv på om man ska rikta psykvården på något speciellt sätt.

I stort så visar detta på att psykvården behöver mer resurser för folk i allmänhet verkarmå jävligt illa idag. Om inte annat så ser man ju det på allehanda inlägg i denna tråden eller generellt här på FL.

• Anonym (Mannen)

Såg filmen nu och jag tycker inte sånt ska delas vidare. Helst inte få uppmärksamhet. Man gör liksom psykfallet en stor björntjänst genom att sprida detta.

Jag förstår inte heller att man får lägga upp sådanahär klipp. Tycker lagstiftningen måste vara hårdare med vad man lägger upp, skriver och gör på internet. Faktiskt handlar det om vilken slag moral vi alla har idag.

• Anonym (Mannen)
    enmanmedskägg skrev 2018-11-13 13:27:27 följande:

Det kan väl vara värt att göra folk uppmärksamma på honom, då han kan vara farlig. Allra helst polisen?

Det ska självklart polisanmälas så de får göra en bedömning men jag är väldigt kluven till att man ska ge detta för mycket uppmärksamhet eller någon uppmärksamhet alls. Det triggar andra stollar och det triggar de som gör såhär. Att sprida sånt här gör också många svaga själar överdrivet rädda och det startar också myter som sprids via sociala medier.
  • Anonym (Mannen)
    enmanmedskägg skrev 2018-11-13 13:27:27 följande:

Det kan väl vara värt att göra folk uppmärksamma på honom, då han kan vara farlig. Allra helst polisen?

Det ska självklart polisanmälas så de får göra en bedömning men jag är väldigt kluven till att man ska ge detta för mycket uppmärksamhet eller någon uppmärksamhet alls. Det triggar andra stollar och det triggar de som gör såhär. Att sprida sånt här gör också många svaga själar överdrivet rädda och det startar också myter som sprids via sociala medier.
Svar på tråden Kan vi prata om s.k "incels"