• poppa01

Kan vi prata om s.k "incels"

enmanmedskägg skrev 2018-11-13 09:40:01 följande:

Om jag har förstått begreppet rätt så är s.k "incels" ofrivilligt oknullade pojkar/män, som är arga på samhället och kvinnor i synnerhet för att de inte får ligga. 

Detta leder till att de vill våldta alla kvinnor och/eller begå andra våldsamma handlingar. 

Ett exempel i den här videon: www.facebook.com/julia.ekberg.5/videos/10215406978080283/

Så, istället för att klippa sig, kamma ansiktet och skaffa sig en personlighet så ska ilskan tas ut på resten av samhället? 

Hur ska vi hantera dessa jättebebisar?

att vara ledsen över att vara ensam hela livet är inte detsamma som att hata kvinnor och att våldtas.

du har ingen anning om hur  det känns att vara ensam livet ut, nästan alla får ligga och träffar en partner förutom just du, den känslan suger.

jag har klippt mig, kammat mig och försökt skaffat mig en personlighet, varför är jag fortfarande helt ointresant? därför att man kan vara för ful för att få ligga.
  • poppa01
    enmanmedskägg skrev 2018-11-13 15:37:46 följande:

Men där skon egentligen klämmer då: 

Är sex en rättighet? Undertexten i pojkens ( i filmen ) raseri verkar ju vara att han inte får något han har rätt till. Att samhället, världen och i synnerhet kvinnor är skyldiga honom sex.

fast att gå utan sex livet ut och aldrig ha en flickvän kan bli deprimerande, det är biologiskt att vilja ha det, nästan alla har det ju , man blir påverkad av sånt.

median pratar om sex hela tiden, det går inte unvdika, man blir hela tiden påmind.

varför uttalar du dig om något du inte har erfaranhet, är du en kvinna som aldrig kommer ha sex i ditt liv, nej, så hur kan du då veta hur det är?

sex är det skönaste som finns, vad är syftet med att vi har ETT liv och aldrig kommer få uppelva något så underbart? du vet ju själv hur nice det är, varför vill du inte att jag ska få uppleva det?
  • poppa01
    Anonym (Träna) skrev 2018-11-13 21:13:53 följande:
    Tre meningar och du lyckas framstå som en gnällig jättebebis utan något som helst driv eller vilja att förändras. Grattis.

Ärlig fråga: Styrketränar du? Annars börja där.  Stronglifts 5x5, varannan dag. Gör det i 4 månader och se vad som händer. På riktigt. 
    du vet ingenting om mig. japp jag har  styrketränat.

jag har 100 fysiska defekter, att träna raderar inga defekter
  • poppa01
    Anonym (Träna) skrev 2018-11-13 21:21:20 följande:
    Har du några siffror? Vad tar du i benböj tex?
    Nej, att träna raderar inga defekter, men det är gång på gång bevisat att det har hundratals positiva effekter på kropp och själ så det finns inga anledningar att inte göra det. Inga. 
    Klarade 130 kg när jag vägde runt 75 kg. Men vad spelar det för roll? Jag har som sagt 100+ fysiska defekter och lågt iq, oavsett hur vältränad jag är så kommer jag ändå vara deformed och dum i huvudet, varför skulle någon kvinna vilja vara med en kille som är deformad och dum i huvudet? du har ju ingen kontakt med verkligheten.
  • poppa01
    Anonym (anonym) skrev 2018-11-13 21:22:05 följande:
    Fast vem kan säga att man är ensam livet ut förrän innan man är väldigt gammal och kan titta tillbaka?
    Fanns någon man som ägnade 10-15 år åt att sitta på forum och att klaga över sitt singelliv och kräsna kvinnor att  han inte fick ett jobb inom det han utbildat sig till nu kring 45 år är han gift sedan några år har en anställning och köpt villa.
    därför att om man är deformed, har lågt iq och är 28 år och blivit nobbad av tusen kvinnor så fattar man att man aldrig kommer träffa någon, det är orealistiskt.

ja, tragiskt med män som bölar på internetforum utan att ta tag i sitt liv, det stämmer dock inte in på mig, jag har ett jobb och egen lägenhet. och kul för han att han är gift, det kommer dock aldrig hända mig, jag är brutalt ful, du hade fattat om du såg mig, tvivlar starkt på att han var lika ful som mig.

• poppa01
    Ascendere skrev 2018-11-13 21:23:59 följande:

För övrigt tycker jag det är bra att kvinnlig hypergami och nackdelarna med fri  sexualitet nu börjar diskuteras på allvar. 

Det får långt mer vittgående konsekvenser för hela samhället än man kunde tänka sig på 60-talet, sociologin har verkligen gått framåt på området. 

En sådan bieffekt är det sk cuckolding-fenomenet som man ser väldigt många trådar om här på forumet. 

det borde inte ens diskuteras detta. att kvinnor inte vill ha män som är dumma i huvudet, har social fobi, är fula etc är synt förnuft och bra för samhälls utvecklingen. de män som mår dåligt över ensamheten kan ta antidepressiva, det hjälpte verkligen mig, det dödade min sexlust och längtan efter en partner .
  • poppa01
    Anonym (anonym) skrev 2018-11-13 21:35:41 följande:
    Har du lågt IQ har du rätt till daglig verksamhet och där finns det singeltjejer som säkert kan vara intresserade av dig för det är ju så att de flesta bildar par med någon som är på samma nivå 
    jag har redan testat detta, det var min psykolog som skicka mig dit. ingen ville prata med mig, även på daglig verksamhet var jag utanför lol.

• poppa01
    Anonym (Träna) skrev 2018-11-13 21:36:11 följande:
    Man blir ju smått nyfiken, ser du ut som Elefantmannen eller vad är det frågan om? 
    nej, jag är ful på mitt sätt. man måste inte se ut som elefantmannen för att anses vara brutalt ful. jag är tveklöst 1 av tio på utseendeskalan.
  • poppa01
    Anonym (Träna) skrev 2018-11-13 21:42:16 följande:
    Men sluta tease, visa en bild!
    Har svårt att tro att det kan vara så illa...
    prnt.sc/lh60u5

• poppa01
    Anonym (anonym) skrev 2018-11-13 21:52:34 följande:
    Den killen var oerhört oattraktiv men hittade sig en partner som matchade honom.
    Hur har du ens lyckats ens träffa och umgås med 1000 kvinnor vid en ålder av 28 år få människor hinner under en livstid träffa och umgås med 1000 människor. Att kontakta okända som inte svarar på kontaktförsök är inte att nobbas, för att kunna bli nobbad måste den andra personen vara medveten om att den andra finns.
    tveksamt, även om han var det så knappast lika oattraktiv som mig och framförallt har han inte lågt iq. men det är skitsamma, 1 på miljonen att lyckas om man är som mig, han kanske var den där 1 på miljonen, stort grattis till han.

det finns ingen kvinna som är min match. aldrig sett en kvinnlig version av mig.

har blivit nobbad på alla möjliga sidor och även irl,,,kvinnor vill inte ens prata med mig...jag är totalt ointresant.
  • poppa01
    Anonym (anonym) skrev 2018-11-13 22:21:17 följande:
    Det verkar uppenbarligen som du inte är relationsmaterial eftersom du inte tar till dig ett enda råd du får. Skaffa ett umgänge du trivs med och någon trevlig sysselsättning och sluta försök med kvinnor eftersom det är osannolikt att det finns fler att kontakta när ingen av de 1000 varit intresserade, 
    du antar saker om mig, du vet ingenting. jag har redan följt alla sk råd.

• poppa01
    enmanmedskägg skrev 2018-11-14 08:12:39 följande:

Sluta bygga halmgubbar, läs texten igen. 

Jag vill inte att du INTE ska få sex, jag säger att det inte är en rättighet.

grejen är att när man är nedstämd över ensamhet så påstår ju folk att man tror att man tror att det är en rättighet...vilket jag tex inte tror....jag försöker skilja på det där....jag kan vara nedstämd över ensamhet utan att tro att det är en rättighet att få ligga....man behöver inte hata kvinnor bara för att man är nedstämd över ensamhet...så är det personligen för mig iaf....
  • poppa01
    AndreaBD skrev 2018-11-14 12:50:55 följande:
    Du ser helt normal ut, inte ens konstiga proportioner eller så.
    nä jag är deformad, det ser man
Svar på tråden Kan vi prata om s.k "incels"