Inlägg från: Anonym (Träna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Träna)

Kan vi prata om s.k "incels"

poppa01 skrev 2018-11-13 21:06:16 följande:
    att vara ledsen över att vara ensam hela livet är inte detsamma som att hata kvinnor och att våldtas.

du har ingen anning om hur  det känns att vara ensam livet ut, nästan alla får ligga och träffar en partner förutom just du, den känslan suger.

jag har klippt mig, kammat mig och försökt skaffat mig en personlighet, varför är jag fortfarande helt ointresant? därför att man kan vara för ful för att få ligga.
    Tre meningar och du lyckas framstå som en gnällig jättebebis utan något som helst driv eller vilja att förändras. Grattis.

Ärlig fråga: Styrketränar du? Annars börja där.  Stronglifts 5x5, varannan dag. Gör det i 4 månader och se vad som händer. På riktigt. 
  • Anonym (Träna)
    poppa01 skrev 2018-11-13 21:17:36 följande:
    du vet ingenting om mig. japp jag har  styrketränat.

jag har 100 fysiska defekter, att träna raderar inga defekter
    Har du några siffror? Vad tar du i benböj tex?
    Nej, att träna raderar inga defekter, men det är gång på gång bevisat att det har hundratals positiva effekter på kropp och själ så det finns inga anledningar att inte göra det. Inga. 
  • Anonym (Träna)
    poppa01 skrev 2018-11-13 21:35:00 följande:
    därför att om man är deformed, har lågt iq och är 28 år och blivit nobbad av tusen kvinnor så fattar man att man aldrig kommer träffa någon, det är orealistiskt.

ja, tragiskt med män som bölar på internetforum utan att ta tag i sitt liv, det stämmer dock inte in på mig, jag har ett jobb och egen lägenhet. och kul för han att han är gift, det kommer dock aldrig hända mig, jag är brutalt ful, du hade fattat om du såg mig, tvivlar starkt på att han var lika ful som mig.
    Man blir ju smått nyfiken, ser du ut som Elefantmannen eller vad är det frågan om? 
  • Anonym (Träna)
    poppa01 skrev 2018-11-13 21:40:57 följande:
    nej, jag är ful på mitt sätt. man måste inte se ut som elefantmannen för att anses vara brutalt ful. jag är tveklöst 1 av tio på utseendeskalan.
    Men sluta tease, visa en bild!
    Har svårt att tro att det kan vara så illa...
  • Anonym (Träna)
    poppa01 skrev 2018-11-13 22:05:24 följande:
    prnt.sc/lh60u5
    Det jag ser på bilden ser 100% normalt ut, helt normala proportioner, är konstnär så jag ser sånt. Finns inget som ser fult eller konstigt ut alls, snarare tvärtom skulle jag säga. 
  • Anonym (Träna)
    Anonym (L) skrev 2018-11-13 22:10:33 följande:
    Kära vän. Du har väldigt vackra ögon. Var har du fått för dig att du är ful? Det stämmer inte alls.
    Eller hur, visst har han? 
Svar på tråden Kan vi prata om s.k "incels"