Inlägg från: Anonym (leonard) |Visa alla inlägg
  • Anonym (leonard)

Kan vi prata om s.k "incels"

Kvinner borde bli bättre på att ragga o ta för sig! Då blir dessa män nog mindre bittra.

• Anonym (leonard)
    Anonym (Mia) skrev 2018-11-14 21:31:47 följande:
    Varför skulle de bli mindre bittra? Kvinnorna skulle knappast ragga på dem, eller hur?
    Jaha, väldigt vilka fördommar du har om incels då?!
  • Anonym (leonard)
    Anonym (Mia) skrev 2018-11-14 23:36:36 följande:
    Det finns en anledning till att de är oskulder och anledningen är att kvinnor inte attraheras av dem. Och attraheras man inte av dem raggar man inte på dem. Svårt?
    Är det svårt att förstå att kvinnor i allmänhet inte tar första steget vid dejting och raggning? 10-15 % av alla män på dejtingsidor får de allra flesta mejlen från kvinnor medan det för kvinnor är ca 60 %. Källan har jag inte nu men det går att googla på att det är en skev fördelning mellan vilka som tar första steget. Eller menar du att 85-90% av alla män är incels eller oattraktiva?
  • Anonym (leonard)
    Anonym (Kurtan) skrev 2018-11-15 10:55:15 följande:
    Varför ska män lösa alla kvinnans problem med sina känslor då?
    Källa på att män löser problem med känslor?
  • Anonym (leonard)
    Anonym (Mia) skrev 2018-11-15 12:26:36 följande:
    Goddag - Yxskaft
    Jag heter Leonard, inte Yxkaft!
  • Anonym (leonard)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-10-16 16:03:31 följande:
    Män får inte uppmärksamhet av kvinnor. Kvinnor får uppmärksamhet av män.

Hade det varit tvärtom hade det inte funnits Incels.
    Det låter som du tänker som en incel med ditt resonemang. Intressanta män får uppmärksamhet av kvinnor.
  • Anonym (leonard)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-10-17 12:59:30 följande:
    Kanske lite hård draget. Men ingen kvinna har raggat på mig. Vilket händer de flesta kvinnor någon gång under livet.
    Ja vi har ju en norm att män ska ta första steget och att män ska vara såna som kan ta för sig och ska uppvakta. 
  • Anonym (leonard)
    Smecker skrev 2020-10-17 19:36:49 följande:
    Det är inte så konstigt. Kvinnor kan drabbas av rätt mycket skit från män om de inte är försiktiga.
    Ja för män är farliga!
Svar på tråden Kan vi prata om s.k "incels"