Kermit1561 skrev 2018-11-14 19:54:28 följande:
Sexuell bekräftelse går bara att få genom sex med någon annan, det hjälper inte hur många kramar man får av en mamma som som säger att man är världens bästa, det kommer aldrig ersätta en partner. Det går nämligen inte att ersätta en sorts bekräftelse med en annan, det är ju ironisk nog vad många sexmissbrukare gör, de knullar runt men mår ändå inte bättre eftersom de inte behöver sexuell bekräftelse, de behöver bekräftelse på andra områden.
Varför blandar du in din mamma i det hela? Vad har hon med saken att göra?
Jag har inte blandat in din mamma så lämna henne utanför. Jag är inte intresserad av att höra om din mamma i diskussionen.
Ja sexuell bekräftelse ja.
Men det ar inte det du skrev.
Låt mig fräscha upp ditt minne lite.
Fräschar upp ditt minne lite:
Kermit1561 skrev 2018-11-14 17:33:28 följande:
Sex handlar inte bara om orgasm, sex handlar om närhet, intimitet, bekräftelse och en massa annat som inte går att ersätta med dans...
(slut på uppfräschat av ditt minne)
Man kan få intimitet, bekräftelse och närhet av sin kärlekspartner utan att ens behöva blanda in sex.
Bara för att du blankvägra att fatta att man kan få detta från sin partner (om man har någon), utan att knulla/sexa får stå för dig.
Men du bekräftade ju min tes ändå. Att du, liksom många andra män, verkar vara så otroligt fixerade vid att sex är det enda sättet man kan få närhet, intimitet och bekräftelse på.