CBD... någon???
Det är inte olagligt. Här är en svensk sida som har gått ige om prövning i tingsrätt och HD och blivit friade ä. Det är ett helt lagligt företag som bland annat säljer CBD oljor.
Gå in och kolla själv.
www.nordicmedcan.se/
Det är inte olagligt. Här är en svensk sida som har gått ige om prövning i tingsrätt och HD och blivit friade ä. Det är ett helt lagligt företag som bland annat säljer CBD oljor.
Gå in och kolla själv.
www.nordicmedcan.se/
Hur kan det vara olagligt när dom har blivit friade ?
Att man uppmanar folk att ta droger menar jag. Lita inte på allt du läser och hör.
Fast det är inte droger. Det här är ju naturliga produkter utan tillsatta ämnen.
Jag tar hellre vad naturen ger mig än det knark som läkare skriver ut.
Amfetamin, tradolan, alvedon 1 mg, benzo.
Där har du ditt knark som du dessutom blir beroende utav. Cannabis är inte beroedneframkallande.
Konstigt också att ett helt utvecklat land som Canada har legaliserat cannabis i hela landet om det nu skulle vara en sådan farlig drog.
Och kom ihåg då att det oljor som går att köpa också har reducerad THC mängd i sig.
Jag uppmanar inte att någon ska använda droger. Jag uppmanar folk att välja ett annat alternativt läkemedel för att man ska kunna må så bra som möjligt och som dessutom är lagligt.
Sitt inte här på ett forum där 10åringar sitter och uppmana folk till knark.
Det är klart att det är cannabis! Haha! Det är ju CBD olja.
Och hemsidan som säljer oljorna är helt laglig. Polisen beslagtog allt under rättegången men gav tillbaka det efter att medcan vann rättegången.
Jag kan absolut sitta och uppmuntra CBD olja då det helt och hållet är lagligt.
Vad doktor Mikael i morgonsoffan sitter och säger eller påstår struntar jag helt och hållet i.
Återigen - det är inte knark.
Sen får du tycka vad du vill, men gå istället in och läs om produkterna innan du uttrycker dig om att det är knark.
Jag tänker inte sitta och övertala dig om att det inte är knark men majoriteten av världen går framåt i denna utveckling och jag personligen är glad att allt fler och fler ser fördelar med denna naturliga produkt
Jag har nu kollat på klippet och dr Mikael säger att CBD olja inte är knark. Däremot säger han att cannabis inte bör legaliseras för att man kan ta en överdos. Det är vad dr Mikael säger. Han säger också att man inte ska beställa från vilken sida som helst.
Har du kollat på klippet? För i sådana fall borde du ju ha hört att han säger så.
Oljorna som medcan säljer är THC reducerat till under 0.2 och därav är det inte sett som knark utan som ett tillskott och ett alternativ till medicin
Att DU bara orkar. Vakna upp till den forskning som görs istället, och hur många sjukdomar cannabis kan ha en positiv inverkan på.
Klart det är droger, men typ alla mediciner är ju droger. Du tror väl inte sanningen är så enkel som att alla droger bara är dåliga? De är kraftfulla, och kan användas på både bra och dåliga sätt.
Ja något är det ialf, för han har ju knappast diskuterat i denna tråd..