Inlägg från: Anonym (Spark i röven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spark i röven)

Bonusförälder?

Nu får du faktiskt skärpa dig! Du är en vuxen kvinna, varför ska du ta sån skit?! Lämna den hemska familjen bakom dig och skaffa dig ett liv som gör dig lycklig. Du älskar inte mannen, du är hjärntvättad! Sluta va ett offer!

• Anonym (Spark i röven)

Så jävla frustrerande att läsa om såna här idiotgrejer! För fan, lämna honom! Du kan aldrig få detta till nåt bra. Men visst, vill du fortsätta förstöra ditt liv totalt så stanna hos honom.

• Anonym (Spark i röven)
    Kvinna 37 skrev 2018-11-15 15:43:14 följande:

Funderar på att skaffa barn på egen hand, även om det känns märkligt. Jag har alltid haft lätt för att träffa män, men tyvärr aldrig någon jag velat skaffa barn med. Försökte få samtalskontakt genom vårdcentralen, men det gick inte pga resursbrist. De tyckte inte det var tillräckligt angeläget och att jag kunde ta tag i problemet på egen hand genom att skriva tankar i en bok och göra må-brasaker för mig själv. Det har dock inte hjälpt, även om det kändes bättre. Jag får försöka hitta någon privat samtalskontakt istället. Känns som det behövs, då jag förlorat mycket av min självkänsla de senaste åren. Tack för alla råd ni skrivit! Jag ska ta tag i det här problemet nu. Vill inte gå under, det är det inte värt.

Enda sättet för dig att må bra och få tillbaka självkänslan är att flytta ifrån den galna familjen NU! Är boendet ditt så ser du till att mannen flyttar omedelbart!
Svar på tråden Bonusförälder?