melissa8601 skrev 2019-02-09 10:21:10 följande:
Jag började blöda mer i natt och nu också. Känns som vanlig mens med liite mensvärk fast utan slemmet.
Kallsvettades i natt precis som dagen innan mens, men tempen var hög i morse ändå.
Testet idag visade lika svagt som igår, varken mer eller mindre, så får gott fortsätta med mina vidriga lutinus tills det blir negativt ):
Fick också min mens idag. Right on time! :(
Rosa i trosan och vanlig mensvärk.
Har dessutom inga i frysen, så bryter ihop fullständigt hör då 1) jag måste gå igenom hela hormon cirkusen igen. 2) det blir försök nr 2 av de 3 man får från landstinget :((
Börjar tänka att jag får acceptera att vi inte kommer få en liten knodd tillsammans.
Men hursomhelst, ska man fortsätta med litinus trots att man fått sin mens?
melissa8601 skrev 2019-02-09 11:59:15 följande:
Åh vad tråkigt!
Ja, till mig sa dom att jag skulle fortsätta till TD trots blödning, men när mitt svaga test blir negativt kommer jag sluta och meddela kliniken. Tycker det är helt onödigt att vänta till fredag för att meddela att det definitivt inte funkade denna gång.
Jag hoppas att vi får köra igång nytt ivf direkt på denna blödningen. Fast jag har fattat det som man inte får det utan måste vänta.
Men du kanske får till frysen det andra försöket! Det hade ju vart något :)
Jag kommer nog insistera på att få köra igång igen på denna cykel, väntan är ju sådan mental påfrestning!!!
Har de angett orsak till varför man måste vänta?