• Anonym (Bröst)

Bröstsmycken

Ngn som har tips på några vackra eggande bröstsmycken som man kan ha i vardagen, inga med tyngder eller för piercing

Tipsa mig!!!

• Svar på tråden Bröstsmycken
  • HasseA

När vi köpte de vi har fanns de lite överallt, nu verkar de inte alls finnas på vanliga sexshoppar. Men på etsy ser jag att det finns en del olika varianter.

Våra ser ut som en blomma, man måste nog ha ganska stora bröstvårtor för att de ska funka. De är vackra, och gör vårtorna styva - och gör dessutom min kvinna våt, utan att hon är medveten om det.

Bild: c1.staticflickr.com/1/848/43048806634_f98b3ba7c9_b.jpg

• Anonym (Kvinna)
    HasseA skrev 2018-11-16 13:32:36 följande:

När vi köpte de vi har fanns de lite överallt, nu verkar de inte alls finnas på vanliga sexshoppar. Men på etsy ser jag att det finns en del olika varianter.

Våra ser ut som en blomma, man måste nog ha ganska stora bröstvårtor för att de ska funka. De är vackra, och gör vårtorna styva - och gör dessutom min kvinna våt, utan att hon är medveten om det.

Bild: c1.staticflickr.com/1/848/43048806634_f98b3ba7c9_b.jpg

Smakfullt, och jag som alltid har sagt aldrig bröstsmycke, nu sådde du ett litet frö hos mig: ))
  • Pussan

Vill du inte pierca, eller har du gjort det och vill ha ett komplement?

• Anonym (Kvinna)
    Pussan skrev 2018-11-16 23:55:06 följande:

Vill du inte pierca, eller har du gjort det och vill ha ett komplement?

Jag vill inte pierca (tror jag). Men jag tyckte att det var riktigt fint med ett bröstsmycke, så man ändrar sig med stigande ålder, jag förvånade mig själv, en häftig känsla.: )
  • Anonym (Smycke)

Nu har jag blivit inspirerad. Visste inte att det fanns smycken utan piercing :)

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Smycke) skrev 2018-11-17 12:29:11 följande:

Nu har jag blivit inspirerad. Visste inte att det fanns smycken utan piercing :)

Ja, visst är det fint :)
  • Pussan
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-11-17 12:16:43 följande:
    Jag vill inte pierca (tror jag). Men jag tyckte att det var riktigt fint med ett bröstsmycke, så man ändrar sig med stigande ålder, jag förvånade mig själv, en häftig känsla.: )
    Jag tycker också att det är riktigt fint. Jag har piercat båda, och det var en riktig kick för mig, känns så sexigt med guldringar i båda. Men det som var på bild på en länk i denna tråden utan piercing var också riktigt snyggt. Du ska göra som du vill, så klart!
  • Anonym (leja)

OTROLIGT vackra smycken!! Har aldrig sett sådana men vill ha. Etsy...vad är det för sajt? Inte svensk va?

• Anonym (Bröst)

Sådanadär blommor vill jag ha!

• Anonym (Kvinna)
    HasseA skrev 2018-12-03 10:17:11 följande:

Jag letade lite, hittade dem inte någonstans, tyvärr. Men jag hittade några andra som ser läckra ut, skrev ett litet inlägg med bilder på dem:

hasseochanna.wordpress.com/2018/11/27/brostsmycken/

Nu lade jag till några länkar i kommentarerna också.

Tusen tack:)
Svar på tråden Bröstsmycken