Bröstsmycken
Ngn som har tips på några vackra eggande bröstsmycken som man kan ha i vardagen, inga med tyngder eller för piercing
Tipsa mig!!!
Ngn som har tips på några vackra eggande bröstsmycken som man kan ha i vardagen, inga med tyngder eller för piercing
Tipsa mig!!!
När vi köpte de vi har fanns de lite överallt, nu verkar de inte alls finnas på vanliga sexshoppar. Men på etsy ser jag att det finns en del olika varianter.
Våra ser ut som en blomma, man måste nog ha ganska stora bröstvårtor för att de ska funka. De är vackra, och gör vårtorna styva - och gör dessutom min kvinna våt, utan att hon är medveten om det.
Bild: c1.staticflickr.com/1/848/43048806634_f98b3ba7c9_b.jpg
När vi köpte de vi har fanns de lite överallt, nu verkar de inte alls finnas på vanliga sexshoppar. Men på etsy ser jag att det finns en del olika varianter.
Våra ser ut som en blomma, man måste nog ha ganska stora bröstvårtor för att de ska funka. De är vackra, och gör vårtorna styva - och gör dessutom min kvinna våt, utan att hon är medveten om det.
Bild: c1.staticflickr.com/1/848/43048806634_f98b3ba7c9_b.jpg
Vill du inte pierca, eller har du gjort det och vill ha ett komplement?
Vill du inte pierca, eller har du gjort det och vill ha ett komplement?
Nu har jag blivit inspirerad. Visste inte att det fanns smycken utan piercing :)
Nu har jag blivit inspirerad. Visste inte att det fanns smycken utan piercing :)
OTROLIGT vackra smycken!! Har aldrig sett sådana men vill ha. Etsy...vad är det för sajt? Inte svensk va?
Sådanadär blommor vill jag ha!
Sådanadär blommor vill jag ha!
Jag letade lite, hittade dem inte någonstans, tyvärr. Men jag hittade några andra som ser läckra ut, skrev ett litet inlägg med bilder på dem:
hasseochanna.wordpress.com/2018/11/27/brostsmycken/
Nu lade jag till några länkar i kommentarerna också.