Är jag bisexuell?
Hej ts! :) var bra du formulerade ditt inlägg, jag förstår precis vad du menar. Jag är lesbisk sen jag var liten eller vad man säger.. det har alltid varit tjejer för mig. Är 31 år. Men har senaste åren varit nyfiken på killar alltså tvärtom som det du känner, fast inte att vara i relation med dom utan mer sexuellt.
Saken är 1) slappna bara av om det skulle vara så att du är bisexuell, det är varken fel eller något som bör ge dig panik. Du kan ändå leva med en man hela livet men fortsätta gilla kvinnor på avstånd eller slänga nån extra blick på dom, liksom de är ingen big deal
Sen nr 2) jag fullkomligt älskar relationer med kvinnor. Det är så mycket lättare läsa av dom. Man pratar öppet om känslor/ tankar. Man är som bästa vänner fast en relation. Visst de krockar ibland när båda har olika menscyklar med att ena kan va sugen och den andre precis ha världens mensvärk och va typ jättegrinig. Men liksom allt de här känsliga.. kvinnor gråter lätt och allting med känslor är så mycket lättare. Närheten bara.. man kan prata i timmar om saker, de älskar jag!