Anledningen till att ghosta någon?
Tablet mug? Där tappade du mig.
Tablet mug? Där tappade du mig.
Han tycker inte att du räcker. Han hoppas hitta någon bättre. Har bara dig som en backup fast han orkar inte ens jobba för att vara säker att ha dig som backup. Du är långt ner på listan just nu alltså.
En är på olika sidor av ghostandet typ hela tiden. Det sparar tid & energi. Inte kul men märker ju hur det ökar varje månad. Det är bara att vänja sig.
Sparar tid.. haha du är rolig, hur många sekunder tar det att svara.. -du jag vill inte höras mer!
Nej du, tror snarare att reptilhjärnan kopplas in.. jag avslutar inte helt, för tänk om jag blir sugen någon gång i framtiden. Typ så!
Jag är kvinna.. Men..
I have a fucking mans brain ;)
Fattar inte varför ni vill ha svar. ?Tycker att ditt fett var osexigare än jag anade så därför vill jag inte ses?. ?Din fitta var slappare än jag någonsin kunde ana?. Är de svaren att föredra ist för ett ghostande? Eller ska jag skriva: ?Tyckte inte att vi hade tillräckligt med kemi??
Ja, den som slutar att svara sparar tid och energi, men den som blir utsatt för ghostandet förlorar massor med tid och energi på att undra varför den andre personen slutar höra av sig helt plötsligt! Jag har aldrig blivit utsatt för spökerier på det romantiska planet men jag har ändå ältat varför vissa kontakter jag har inte svarar på sms eller varför de svarar så konstigt.
Nej det vet jag verkligen inte! Och vadå bra men inte bra nog, vad är det för konstigheter? Man ger väl respons som en vuxen människa i så fall och slutar inte bara svara!
Jag skrev dessutom att jag aldrig blivit ghostad på riktigt, aldrig av någon dejt, utan mer att jag tycker folk är konstiga i allmänhet vad det gäller kontakt överhuvudtaget. Och inte bara mot mig. En väninna berättade nyss om en mamma som skickat hem sitt barn för övernattning till min väninnas barn, utan att ens ha någon kontakt med min väninna och hennes man. Jag skulle aldrig skicka hem mitt barn till någon för att sova över utan att höras med föräldrarna!
Men folk tar den lätta, bekväma vägen.
Jag har inte dejtat på jättelänge, och blir rädd för att göra det när man hör folks historier om hur de blir dissade utan förklaring. Vad hände med vanlig hyfs?
Kan det vara så att karma tar ut sin rätt här. Kommer absolut att bli mörkrädd därute, gillar inte det här ytliga samhället vi lever i. Djungelns lag.. Kan du specificera?
Nej, jag har inte levt i en bubbla, har träffat rätt mycket folk, men inte dejtat. Jag ÄR singel men har inte försökt dejta någon. Drar mig verkligen för att försöka. Hemskt att folk är så ego. Nej man kan ju inte kräva något, och det är väldigt frustrerande. Man tycker att gott borde komma till de goda, hänsyn borde visas dem som är hänsynsfulla - men så är det tyvärr inte alltid. Jag tycker ändå att man ska föregå med gott exempel och vara trevlig själv, annars finns det bara rötägg kvar till slut.
Ja usch.. Bäst att hålla sig till de man vet är fina människor!
Mongoliet du verkar vara en rak och ärlig kille, vågar du inte stå upp för ett tappat intresse? Förvånad faktiskt..
Men herre gud, dig vill man ta ner på jorden. Hoppas du ser riktigt bra ut, annars blir det liksom lite patetiskt!
Du skulle aldrig orka höra mina åsikter om hur du låter nu.. var glad att du slipper!