• lovisath

    Nykter/onykter

    Jag har varit med en kille nu sedan i Mars, vi har väldigt skev relation. Men jag tror vi är väldigt svaga för vara dra.. Vi ses så fort vi befinner oss i samma stad och ligger, är ute tillsammans med mina och hans vänner. Vi ses sällan nyktra.. Vi har kontakt i ca 2dagar efter vi träffats var gång. Sen dör det. Och så håller det på hela tiden. I somras erkände vi för varandra att vi tyckte om varandra.

    Inatt fick jag ett samtal från honom, och då har vi inte setts på 2månader. Men då sa han bla sa att han tycker om mig, att han vill börja dejta mig, och undra varför jag aldrig hälsat på honom i hans stad, och sedan sa han även att han älskar mig. Vi pratade i telefon idag, då berättade han att han fått världens snedylla igår.. men hur ska jag tolka detta? Är det bara alkoholen som talar eller kan det finnas någon baktanke? Har så svårt att läsa av situationer..

  • Svar på tråden Nykter/onykter
  • smulpaj01

    Jag skulle gissa på fylledravel och inte lägga nån vikt i det alls.

    Men träffa honom nykter om du vill att det ska bli nåt.

  • Mysigast

    Det som sägs på fyllan är oftast det som är sant, eftersom personen inte är i skick att snygga till eller anpassa orden.

  • Mysigast

    Det som sägs på fyllan är oftast det som är sant, eftersom personen inte är i skick att snygga till eller anpassa orden.

Svar på tråden Nykter/onykter