• Rpet

Vart hittar man äldre kvinnor online?

Jag reser mycket i jobbet och tänder stenhårt på lite äldre kvinnor, helst 45+

Jag är själv 31.

Tänkte försöka kombinera det med lite mysiga kvällar efter jobbet vart jag nu befinner mig, eftersom jag ofta är på en och samma plats ett par månader åt gången.

• Svar på tråden Vart hittar man äldre kvinnor online?
  • Anonym (Kerstin)

Vi är på tinder.Flört

• Anonym (Gräns)
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-27 09:51:19 följande:

Vi är på tinder.Flört

Vad är din gräns när det kommer till yngre 23-25?
  • Anonym (Kerstin)
    Anonym (Gräns) skrev 2018-11-27 09:57:24 följande:
    Vad är din gräns när det kommer till yngre 23-25?
    Män under 30 är så kassa i sängen, de har ingen aning om vad en kvinna vill ha och är bara fokuserade på sin egen kropp och tillfredställelse.

Unga män tro att kvinnor njuter av det som finns i porren. Så fruktansvärt outbildade.

Sen måste man kunna snacka efteråt och hittills har jag aldrig haft en vettig konversation med en kille under 30. De tror att kuken storlek är viktigare än hjärnans.

Min gräns går runt 35....och jag kan välja frittKyss
  • Anonym (Kvinna48)
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-27 13:02:45 följande:

Män under 30 är så kassa i sängen, de har ingen aning om vad en kvinna vill ha och är bara fokuserade på sin egen kropp och tillfredställelse.

Unga män tro att kvinnor njuter av det som finns i porren. Så fruktansvärt outbildade.

Sen måste man kunna snacka efteråt och hittills har jag aldrig haft en vettig konversation med en kille under 30. De tror att kuken storlek är viktigare än hjärnans.

Min gräns går runt 35....och jag kan välja fritt

Jag håller inte med dig. Jag hade en 21-årig älskare en period och det var bästa sexet någonsin. Enligt min erfarenhet handlar set om intresse eller brist på detsamma. En man som verkligen njuter av att ge och ta i sängen är lyhörd och då kan det inte gå fel. Men jag håller med om att de yngre männen är sämre på eftersnack och mys vilket är en viktig del av det för mig.

Som svar på frågan: vi finns lite varstans. Våga flirta öppet med lite humor, stil och finess så fixar det sig. Självförtroende och charm får åtminstone mig på kroken.
  • Anonym (Kerstin)
    Anonym (Kvinna48) skrev 2018-11-27 13:18:10 följande:
    Jag håller inte med dig. Jag hade en 21-årig älskare en period och det var bästa sexet någonsin. Enligt min erfarenhet handlar set om intresse eller brist på detsamma. En man som verkligen njuter av att ge och ta i sängen är lyhörd och då kan det inte gå fel. Men jag håller med om att de yngre männen är sämre på eftersnack och mys vilket är en viktig del av det för mig.

Som svar på frågan: vi finns lite varstans. Våga flirta öppet med lite humor, stil och finess så fixar det sig. Självförtroende och charm får åtminstone mig på kroken.
    Visst det finns guldkorn bland de yngre och kropparna är fanstastiska (även om de yngre börjar bli fetare och de äldre tränar mer). 

Jag vill inte chansa, ska jag ha bra sex orkar jag inte släpa hem ett pinsamt misstag. Det finns ett sånt överflöd med villiga billiga män att jag väljer de som jag tror har störst chans att ge mig en bra natt.
  • PappaAndreas
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-27 13:50:27 följande:

Visst det finns guldkorn bland de yngre och kropparna är fanstastiska (även om de yngre börjar bli fetare och de äldre tränar mer). 

Jag vill inte chansa, ska jag ha bra sex orkar jag inte släpa hem ett pinsamt misstag. Det finns ett sånt överflöd med villiga billiga män att jag väljer de som jag tror har störst chans att ge mig en bra natt.

Läckert
  • Miss Sunny

Min gräns går runt 35....och jag kan välja frittKyss
    Jag tycker runt 30. Då har dom en lagom mix av erfarenhet och virilitet.  En och annan mogen 27 - 28 åring har jag dock truffit på.

Annars håller jag så absolut med om att konversationen är alldeles hopplös. En man/kille måste kunna flirta och attrahera mig på ett trevligt och charmigt sätt, men det är mycket svårt. Jag får en och annan PM här inne, och det är helt otroligt hur mycket mesar och idioter som fins. Antligen porrfixerade sexgrobianer som tror dom är Guds gåva till kvinnan, eller totalt hjälplösa timida mesar som knappast har haft ett samtal med en kvinna, utanom sin syrra/mamma. 

Nej, lär er att snacka med en vuxen kvinna, inte alla särar för dickpicks. 
  • Sinnligkvinnlig
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-27 13:50:27 följande:

Kerstin, hur gammal är du? Låter som du är härligt befriad från kroppsnojor.
  • Anonym (Kerstin)
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-11-27 20:24:56 följande:
    Kerstin, hur gammal är du? Låter som du är härligt befriad från kroppsnojor.
    53 och jag bryr mig inte om att det hänger lite här och där. Jag sköter mig så gott jag kan, hel, ren och lite lagom ansad så räcker det.
  • Anonym (Gräns)
    Tycker alla kvinnor så. Det är inga som vill träffa killar som är mellan 18-25
    Fungerar det inte?
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-28 14:54:05 följande:
    53 och jag bryr mig inte om att det hänger lite här och där. Jag sköter mig så gott jag kan, hel, ren och lite lagom ansad så räcker det.
    Vilken underbar och härlig kvinna du värkar vara. "My favorite type of sexpartner"
  • Anonym (Milf:))
    Anonym (Gräns) skrev 2018-11-28 15:04:16 följande:

Fungerar det inte?

Träffat ett par killar mellan 20-24. Den kille jag trivdes med var väldigt uthållig(vilket är viktigt) och hade ett trevligt sätt.

Är 50+
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (Milf:)) skrev 2018-11-28 15:36:28 följande:
    Träffat ett par killar mellan 20-24. Den kille jag trivdes med var väldigt uthållig(vilket är viktigt) och hade ett trevligt sätt.

Är 50+
    Hur lyckades du komma i kontakt med killarna 
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Milf:)) skrev 2018-11-28 15:36:28 följande:

Är 50+
    I förhållande och har unga älskare lovligt?
  • Anonym (Milf:))

Reser mycket??

Är du i en relation och vill ha lite kul när du är hemifrån? Låter så iallafall...

• Anonym (Kerstin)
    Anonym (Gräns) skrev 2018-11-28 15:04:16 följande:
    Fungerar det inte?
    De flesta äldre tänker så när det gäller yngre män. Det är inte samma sak om man är i samma ålder.

Det finns massa tjejer från 17-30 som vill träffa killar 18-25, kanske inte så många som är över 45
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-29 08:50:00 följande:
    De flesta äldre tänker så när det gäller yngre män. Det är inte samma sak om man är i samma ålder.

Det finns massa tjejer från 17-30 som vill träffa killar 18-25, kanske inte så många som är över 45
    så 30 åringar är intresserade av yngre 
Svar på tråden Vart hittar man äldre kvinnor online?