• Gusswe

Äldre älskarinna

Kan vara liknande andra trådar men here it goes..

Har varit med både yngre och äldre tjejer och majoriteten av gångerna är sex med en äldre tjej så mycket bättre! Blivit mer och mer att jag vill träffa en äldre tjej då deras erfarenhet och självständighet är enormt attraktivt..

Vart skulle ni säga är bästa ställe att träffa äldre? Är 26 år men dras till kvinnor är minst en 10 år äldre än mig själv..

• Svar på tråden Äldre älskarinna
  • Anonym (Milf35)

Vad är det med alla unga killar som startar trådar om att de vill vara med äldre kvinnor?

• Anonym (Inte så ung)

Jag är snart 52 år och skulle gärna vilja träffa en trevlig kvinna i 60-årsåldern att kramas och mysa med, behöver inte leda till sex hela tiden det är ju så mysigt att sitta/ligga och kramas och smeka varandra och lite pussar och djupa kyssar mm är ju så mysigt ????

• Miss Sunny
    Anonym (Milf35) skrev 2018-11-27 21:20:08 följande:

Vad är det med alla unga killar som startar trådar om att de vill vara med äldre kvinnor?

Det blir bara mer och mer vanligt. Har varit sådär länge, bara mera öppet nu.      
  • Anonym (Milf35)
    Anonym (Inte så ung) skrev 2018-11-27 21:32:06 följande:

Jag är snart 52 år och skulle gärna vilja träffa en trevlig kvinna i 60-årsåldern att kramas och mysa med, behöver inte leda till sex hela tiden det är ju så mysigt att sitta/ligga och kramas och smeka varandra och lite pussar och djupa kyssar mm är ju så mysigt ????

Skaffa en egen tråd kanske???
  • Anonym (Milf35)
    Miss Sunny skrev 2018-11-27 21:38:48 följande:

Det blir bara mer och mer vanligt. Har varit sådär länge, bara mera öppet nu.      

Har förstått det, är det lättare att ragga här än på krogen?

Förstår det inte riktigt, är en kvinna på 35 och gillar självsäkra män som kan sin grej.

Är de yngre killarna sugna på oss lite äldre för vår erfarenhet eller vad?

Har aldrig varit med någon yngre, kanske ska msn ge det ett försök hahaha,
  • Miss Sunny
    Anonym (Milf35) skrev 2018-11-27 21:55:42 följande:
    Har förstått det, är det lättare att ragga här än på krogen?

Förstår det inte riktigt, är en kvinna på 35 och gillar självsäkra män som kan sin grej.

Är de yngre killarna sugna på oss lite äldre för vår erfarenhet eller vad?

Har aldrig varit med någon yngre, kanske ska msn ge det ett försök hahaha,
    Nu är jag betydligt äldre än dig, så jag vet inte riktigt vad du bedömer som yngre. ca. 25 kanske ?  Lite svårt att finna en som är självsäker och har tillräckligt med erfarenhet som är så ung kanske ? Men dom finns säkert.

Attraheras du mot yngre är det inga problem på krogen, puben o.dyl. 

Du kan gärna PM`a mig om du vill prata lite privat.
  • Anonym (Milf35)
    Miss Sunny skrev 2018-11-27 22:15:39 följande:

Nu är jag betydligt äldre än dig, så jag vet inte riktigt vad du bedömer som yngre. ca. 25 kanske ?  Lite svårt att finna en som är självsäker och har tillräckligt med erfarenhet som är så ung kanske ? Men dom finns säkert.

Attraheras du mot yngre är det inga problem på krogen, puben o.dyl. 

Du kan gärna PM`a mig om du vill prata lite privat.

Ja runt 25, klart att jag kan tycka att de är skit sexiga med deras tighta kroppar och charm. Men som sagt, har ingen erfarenhet om killar runt 25.

Är du kvinna?
  • Miss Sunny
    Anonym (Milf35) skrev 2018-11-27 22:30:28 följande:
    Ja runt 25, klart att jag kan tycka att de är skit sexiga med deras tighta kroppar och charm. Men som sagt, har ingen erfarenhet om killar runt 25.

Är du kvinna?
    Visst är jag kvinna, PM`a mig gärna om du vill
  • Anonym (guess)

Förmodligen samma sak som med alla äldre kvinnor som svarar trådar om att de vill vara med yngre killar.
  • tankfull

Eller är det samma kille om och om igen undrar jag? Det verkar i och för sig som att yngre killar är mer öppna med att de tänder på äldre kvinnor, så det kan ju finnas flera...men med tanke på att det ofta ploppar upp många trådar samtidigt om ett ämne så kan det nog vara samma kille i det här fallet.
  • Anonym (Möjligt)

Det är inte helt omöjligt en annan sak om du hade varit 18 

Svar på tråden Äldre älskarinna