• Binorrut

Tända på att suga som kille

Har sedan tonåren fantiserat om att suga en man ända till det går. Skäms för att jag har tankar om att ta en annans kuk i sin mun. Förstår inte var detta kommer från då jag i övrigt tänder på kvinnor. Någon fler som känner likadant?

• Svar på tråden Tända på att suga som kille
  • Anonym (bi?)
    Anonym (T) skrev 2019-05-10 16:45:09 följande:

Jag är en bi-kille och tycker det är härligt att suga kuk,och även ta satsen i munnen.

Det är som en belöning va?
  • Anonym (nay)

Tände på tanken och provade, tom två gånger. I verkligheten var det ingen höjdare.

• Anonym (T)
    Anonym (bi?) skrev 2019-05-10 17:47:10 följande:

Det är som en belöning va?

mm känna den varma satsen åka ner i halsen
  • Binorrut

För mig är det nog både tanken och känslan att ta en annans kuk i munnen, känna hans ollon mellan läpparna och "rollspelet" som tänder. Man känner sig onekligen undergiven då man suger...lite som att tappa kontrollen. Har bara provat suga lite men aldrig hela vägen till det gått för en kille.

• Anonym (nyfiken)

Har fantasier om att få bli avsutten av en kille tills jag sprutar. Har testat att bli sugen men aldrig fått komma ordentligt. Skulle vara häftigt att testa ring och se om man kan komma även med en kille. Finns flera saker man vill testa trots att man mest tänder på tjejer.

• Precum
    Anonym (nyfiken) skrev 2019-05-14 01:03:39 följande:

Har fantasier om att få bli avsutten av en kille tills jag sprutar. Har testat att bli sugen men aldrig fått komma ordentligt. Skulle vara häftigt att testa ring och se om man kan komma även med en kille. Finns flera saker man vill testa trots att man mest tänder på tjejer.

Har aldrig sugit eller blivit sugen av en kille men blir störtkåt av tanken att ha en trekant med ett par där damen suger av... Kunde slicka skaftet,.. ta tag i den, runka medan hon suger på ollonet... tills hon byter om och vill se mej slicka ollonet... Har ett bekant par där damen drömmer att se oss killar suga av varann.. Finns säkert fler kvinnor med samma fantasi?
  • Anonym (bi?)
    Precum skrev 2019-05-14 06:37:36 följande:
    Har aldrig sugit eller blivit sugen av en kille men blir störtkåt av tanken att ha en trekant med ett par där damen suger av... Kunde slicka skaftet,.. ta tag i den, runka medan hon suger på ollonet... tills hon byter om och vill se mej slicka ollonet... Har ett bekant par där damen drömmer att se oss killar suga av varann.. Finns säkert fler kvinnor med samma fantasi?
    Det finns ALLA möjliga böjelser! Jag är medlem på Bodycontact och där finns alla typer representerade. Inget är tabu. 
  • Anonym (Arne)

Jag vet några män i mitt villaområde som har samma läggning. De suger av varandra då och då. Fruarna är ovetandes. Lyckliga gatan är inte alltid vad den ser ut utifrån Skrattande

• Precum
    Anonym (Arne) skrev 2019-05-14 10:26:46 följande:

Jag vet några män i mitt villaområde som har samma läggning. De suger av varandra då och då. Fruarna är ovetandes. Lyckliga gatan är inte alltid vad den ser ut utifrån 

Jag vet ett gäng som nu och då tittar porr och runkar tillsammans. Vissa runkar och suger av varann.
  • Precum
    Anonym (Arne) skrev 2019-05-14 10:26:46 följande:

Jag vet några män i mitt villaområde som har samma läggning. De suger av varandra då och då. Fruarna är ovetandes. Lyckliga gatan är inte alltid vad den ser ut utifrån 

Jag vet ett gäng som nu och då tittar porr och runkar tillsammans. Vissa runkar och suger av varann.
Svar på tråden Tända på att suga som kille