• Martin29

Tror min tjej är otrogen

Hej.

Jag har aldrig tidigare varit svartsjuk på min sambo.

Hon har spenderat mycket tid med sim mobil och många sms skickats.

Hon är just nu på jobbresa på i 5 dagar men mannen som hon smsat.

Han är typ 15 år äldre.

Jag kollade hennes mobil dagen innan resan och såg att dom skickat otroligt mycket sms med varandra. Allt från jobbsnack till selfies.

Mycket hjärtan emojis. Och skämt med en underton av sex.

Nu när hon är borta så svarar hon inte i telefon på kvällarna. Inte på sms. Ser att hon inte läst sms jag skickat fören tidigt på morgonen.

Vad ska jag göra? Jag kan inte sova, äta. Fan vad det känns piss.

Tänkte bara på värsta tänkbara hela tiden.

Ska jag avvakta tills hon kommer hem och se om jag kan läsa mer av deras sms?

Mycket tacksam för tips och svar.

• Svar på tråden Tror min tjej är otrogen
  • Anonym (Been there done that!)

Hej TS,

Ja hon är otrogen! Ladda ner en spion app eller synka hennes telefon med en ipod. Eller spion app i datorn. Då hittar du säker ett hemligt gmail eller Hotmail konto. Har du en extra telefon eller ipad? Ladda ner ?hitta min telefon? och använd den som gratis GPS i hennes bil. Så till exempel, hon ska träffa en kompis på en fika och kommer vara borta i ca 2 timmar. Göm telefonen (på ljudlös) och kolla var hon kör,

Har ni inte barn så kör och spionera på henne och se vad hon gör på

kvällen.

Har hon börjat lyssna på ny musik, köpt nya kläder, bytt parafym, bleka tänder, raka musen eller träna mer? Dom är alla röda flagger!

Knullar ni mer eller mindre nu än innan? Ifall mer sex, är hon annorlunda i sängen? Eller har ni precis slutat att ha sex alls? Båda är röda flagg! (Mitt ex gick från skit kåt i sängen till abrubt slut.)

Men var du än gör, visa INTE att du misstänker någonting fören du har 100% bevis. Kommer du men indicier så är du körd för då blir hon bara bättre på att gömma sin affär.  

Hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans. Har ni barn? Hur länge har hon jobbat med snubben.

Jag är ledsen att jag målar faan på väggen men jag har varit där...

• Martin29

ej TS,

Ja hon är otrogen! Ladda ner en spion app eller synka hennes telefon med en ipod. Eller spion app i datorn. Då hittar du säker ett hemligt gmail eller Hotmail konto. Har du en extra telefon eller ipad? Ladda ner ?hitta min telefon? och använd den som gratis GPS i hennes bil. Så till exempel, hon ska träffa en kompis på en fika och kommer vara borta i ca 2 timmar. Göm telefonen (på ljudlös) och kolla var hon kör,

Har ni inte barn så kör och spionera på henne och se vad hon gör på kvällen.

Har hon börjat lyssna på ny musik, köpt nya kläder, bytt parafym, bleka tänder, raka musen eller träna mer? Dom är alla röda flagger!

Knullar ni mer eller mindre nu än innan? Ifall mer sex, är hon annorlunda i sängen? Eller har ni precis slutat att ha sex alls? Båda är röda flagg! (Mitt ex gick från skit kåt i sängen till abrubt slut.)

Men var du än gör, visa INTE att du misstänker någonting fören du har 100% bevis. Kommer du men indicier så är du körd för då blir hon bara bättre på att gömma sin affär.

Hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans. Har ni barn? Hur länge har hon jobbat med snubben.

Jag är ledsen att jag målar faan på väggen men jag har varit där...

Vi har varit tillsammans i 10 år.

Sexet är som det alltid varit.

Han bor i södra Sverige och vi i norra.

Dom träffas enbart på utbildningar osv. Kanske 1-2 gånger per år.

Men mycket telefon och sms kontakt.

Vad finns det för bra spionprogram till iPhone?

Martin29 skrev 2018-11-28 22:57:15 följande:

Vi har varit tillsammans i 10 år.

Sexet är som det alltid varit.

Han bor i södra Sverige och vi i norra.

Dom träffas enbart på utbildningar osv. Kanske 1-2 gånger per år.

Men mycket telefon och sms kontakt.

Vad finns det för bra spionprogram till iPhone?

Ajajaja då blir det svårare med inte omöjligt. Det betyder att dom troligvis har massor på nätet då. Textat, emailat osv. Det kan vara till din fördel då hon troligvis kommer att vara slarvig om hon INTE tror att du misstänker henne.

Jag köpte min spion app till våran dator 5-6 år sen så finns säkert bättre nu.  (Jag bor också utomlands så finns säkert svenska appar. Räkna med en 500-1000kr.

Jag hade en kompis köpa det åt mig på hans kreditkort sen betalade jag honom i kontanter. Att ladda ner var lätt (och jag är inte teknisk.)

Jag skapade också ett hemligt Hotmail konto som all dator trafik skickades till.

Jag har dock läst att du kan köpa spion appar till typ iPhones som skickar ALLT till dig. Kort tagna och skickade eller motagna, texter, röst meddelande, var hon varit mm. Googla på det!

• Anonym (Ka)
    Anonym (Been there done that!) skrev 2018-11-28 23:37:01 följande:
    Ajajaja då blir det svårare med inte omöjligt. Det betyder att dom troligvis har massor på nätet då. Textat, emailat osv. Det kan vara till din fördel då hon troligvis kommer att vara slarvig om hon INTE tror att du misstänker henne.

Jag köpte min spion app till våran dator 5-6 år sen så finns säkert bättre nu.  (Jag bor också utomlands så finns säkert svenska appar. Räkna med en 500-1000kr.

Jag hade en kompis köpa det åt mig på hans kreditkort sen betalade jag honom i kontanter. Att ladda ner var lätt (och jag är inte teknisk.)

Jag skapade också ett hemligt Hotmail konto som all dator trafik skickades till.

Jag har dock läst att du kan köpa spion appar till typ iPhones som skickar ALLT till dig. Kort tagna och skickade eller motagna, texter, röst meddelande, var hon varit mm. Googla på det!
    Är inte detta olagligt ? Missförstå mig inte...Jag är inte emot något medel för att avslöja otrohet, men man bör vara medveten om juridiken.
  • Martin29

Känns som jag vill se alla sms och mail.

Men jag vill inte troende samtidigt som jag inte kan sluta tänka på de.

Ska Googla och kolla vad som finns.

Hon kommer hem på fredag så jag har natten och imorgon kväll på mig att kolla vilka appar som finns osv.

Hon har alltid pratat om hur viktigt det är att vara trogen osv, så det känns så konstigt.

Men ven skickar selfies till nån snubbe man träffar så sällan och har en sådan sms kontakt. Nått måste ju finnan där.....

Anonym (Ka) skrev 2018-11-28 23:43:42 följande:
    Är inte detta olagligt ? Missförstå mig inte...Jag är inte emot något medel för att avslöja otrohet, men man bör vara medveten om juridiken.
    Troligvis...

Men vad ska polisen göra? Driva en undersökning på en misstänksam sambo? Tror polisen har att göra som det är... Flört
  • Anonym (hej)

Behöver ju inte vara så illa som det verkar. Har du inte själv chattat nån gång på ett sätt som du inte skulle vilja visa din sambo? Döm henne inte på förhand för det kan ge ett dåligt resultat helt i onödan.

• Anonym (hej)

En sak till: man ska inte titta i varandras telefoner för då är risken uppenbar att man på ett eller annat sätt blir sårad.

Martin29 skrev 2018-11-28 23:51:49 följande:

Känns som jag vill se alla sms och mail.

Men jag vill inte troende samtidigt som jag inte kan sluta tänka på de.

Ska Googla och kolla vad som finns.

Hon kommer hem på fredag så jag har natten och imorgon kväll på mig att kolla vilka appar som finns osv.

Hon har alltid pratat om hur viktigt det är att vara trogen osv, så det känns så konstigt.

Men ven skickar selfies till nån snubbe man träffar så sällan och har en sådan sms kontakt. Nått måste ju finnan där.....

Jag ville inte tro att min fru som jag varit tillsammans med i nästan 15 var otrogen. Men sen läste jag på hennes hemliga Hotmail konto och min värld rasade.

När jag konfronterade henne med bra bevis så fortsatte hon ljuga. Att hon ljög mig upp i ansiktet, min fru, min bästa vän och mamman till mitt barn, glömmer jag aldrig...Gråter Sen erkände hon, dock troligvis bara 10%...

Skulle sen polisen vilja låsa in mig för att jag spionerat skulle jag med glädje följa med. Vem bryr sig liksom!

Men med facit i hand så var det det bästa som hänt mig... Solig Hon är idag min överviktiga ex fru.

Svar på tråden Tror min tjej är otrogen