Anonym (Lalala) skrev 2018-11-29 11:01:22 följande:
Okej förstår. Träffar en kille nu och han hade samma problem när vi började träffas. Då började ju jag tänka att det var mig det var fel på, men samtidigt så kunde vi ju inte hålla oss ifrån varandra så det gick ju inte ta miste på att attraktion fanns.
Då i början var han ganska dominant och hård i sängen, precis som att han nästan behövde det för att få upp den. Jag hade ju sagt också att jag gillar när han är så.
I vilket fall, nu har vi träffats ett tag och detta problemet blir mindre och mindre för varje gång känns det som. Sexet har blivit jättebra. Men tänkte på det du skrev att du blir försiktig och ömsint, för exakt så är han också nu. Har undrat varför... Har som sagt berättat att jag gillar när han är dominant så det kan ju inte bero på att han tror att jag inte uppskattar det. Det är en tydlig förändring.
Försiktig och ömsint sex brukar män vilja ha när dom känner mer än sexuella känslor för en tjej.
Hett sex behöver iof inte vara hårt, kraven dödar attraktionen.
Har varit med om detta i alla mina relationer, killen har varit mjuk och ömsint, jag har varit drivande och lite vildare, med tiden har det blivit mer synkat.
För mig handlar det om att lyckas tända till på alla plan.
Eftersom jag ger ett ganska starkt sexuellt uttryck så blir ofta killen osäker och kanske lite låst.
Mitt råd att njuta och ge det tid, oftast är en mer divande och ibland behövs det.
Glöm inte prata med varandra, det finns inget som förstör sexupplevelsen mer än dålig kommunikation och förväntningar som inte stämmer överens med verkligheten.
Ge killen tid och sluta ha förväntningar på hur han ska vara..