• Anonym (RolfFrankenstajn)

Kär och får inte upp den

Jag brukar tänka på sex när jag ser kvinnor och tänker på kvinnor.
    Men inte när jag är förälskad. Då tänker jag mer på gos, kramar.
    Såg filmen om George Lazenby och hans liv. En riktig kvinnokarl. Men när han träffade kvinnan i sitt liv så hade han svårt att få upp den. Han sa själv nåt i stil med att det var så mycket känslor för henne med i bilden.

Vad tycker ni kvinnor om män som oss?
    Gulligt eller bara frustrerande?

• Svar på tråden Kär och får inte upp den
  • Mongoliet

Om tjejens fitta är helt stängd alt öppnare & slappare än någonsin tack vare att hon är kär i dig. Gulligt?

• Anonym (Lalala)

Tycker väl inte nåt speciellt. Men lite fint kanske, att man liksom gör ett så stort intryck :) Även om det drabbar en negativt i sängen. Men du vill ändå ha sex med den du är förälskad i? För annars hade det ju vart frustrerande.

• Anonym (Ak)

Endast frustrerande, finns inget gulligt med det alls!

• Anonym (Osmakligt)
    Mongoliet skrev 2018-11-29 08:57:22 följande:

Om tjejens fitta är helt stängd alt öppnare & slappare än någonsin tack vare att hon är kär i dig. Gulligt?

Du har så tråkig attityd, men det vet du redan.. är ganska övertygad!

Till ts, är inte ngt konstigt i att man får prestations problem.
    Anonym (Lalala) skrev 2018-11-29 09:07:07 följande:

Tycker väl inte nåt speciellt. Men lite fint kanske, att man liksom gör ett så stort intryck :) Även om det drabbar en negativt i sängen. Men du vill ändå ha sex med den du är förälskad i? För annars hade det ju vart frustrerande.

Definitivt. Jag tänker på sex när jag är förälskad, men det är mer att jag är försiktig och ömsint med henne.
  • Mongoliet
    Anonym (Osmakligt) skrev 2018-11-29 09:12:16 följande:

Du har så tråkig attityd, men det vet du redan.. är ganska övertygad!

Till ts, är inte ngt konstigt i att man får prestations problem.

Du menar nog prestationsproblem & inlägg efter dig menar nog Madonnakomplex. Kämpa på. En dag kanske ni missar mellanslaget.
  • Anonym (Vanligt att inte få upp den när man är "för kär")
    Anonym (RolfFrankenstajn) skrev 2018-11-29 08:44:04 följande:

Jag brukar tänka på sex när jag ser kvinnor och tänker på kvinnor.
    Men inte när jag är förälskad. Då tänker jag mer på gos, kramar.
    Såg filmen om George Lazenby och hans liv. En riktig kvinnokarl. Men när han träffade kvinnan i sitt liv så hade han svårt att få upp den. Han sa själv nåt i stil med att det var så mycket känslor för henne med i bilden.

Vad tycker ni kvinnor om män som oss?
    Gulligt eller bara frustrerande?

Det är inte alls ovanligt att ståndet havererar då mannen är väldigt kär. Då vill man så gärna att det skall funka bra att man spänner sig och blir nervös, och då blockeras blodtillförseln till penis.

Mitt stånd är otroligt känsligt för hur mit psykiska tillstånd är för stunden. Jag minns första gången med min älskling. Det var lite trögt, men när jag väl glidit in släppte nervositeten och jag kunde njuta.

• Anonym (Osmakligt)
    Mongoliet skrev 2018-11-29 09:19:03 följande:

Du menar nog prestationsproblem & inlägg efter dig menar nog Madonnakomplex. Kämpa på. En dag kanske ni missar mellanslaget.

Älskar sär skrivningar ;)
  • Anonym (Lalala)
    Anonym (RolfFrankenstajn) skrev 2018-11-29 09:12:36 följande:

Definitivt. Jag tänker på sex när jag är förälskad, men det är mer att jag är försiktig och ömsint med henne.

Okej förstår. Träffar en kille nu och han hade samma problem när vi började träffas. Då började ju jag tänka att det var mig det var fel på, men samtidigt så kunde vi ju inte hålla oss ifrån varandra så det gick ju inte ta miste på att attraktion fanns.

Då i början var han ganska dominant och hård i sängen, precis som att han nästan behövde det för att få upp den. Jag hade ju sagt också att jag gillar när han är så.

I vilket fall, nu har vi träffats ett tag och detta problemet blir mindre och mindre för varje gång känns det som. Sexet har blivit jättebra. Men tänkte på det du skrev att du blir försiktig och ömsint, för exakt så är han också nu. Har undrat varför... Har som sagt berättat att jag gillar när han är dominant så det kan ju inte bero på att han tror att jag inte uppskattar det. Det är en tydlig förändring.
    Anonym (Lalala) skrev 2018-11-29 11:01:22 följande:
    Okej förstår. Träffar en kille nu och han hade samma problem när vi började träffas. Då började ju jag tänka att det var mig det var fel på, men samtidigt så kunde vi ju inte hålla oss ifrån varandra så det gick ju inte ta miste på att attraktion fanns.

Då i början var han ganska dominant och hård i sängen, precis som att han nästan behövde det för att få upp den. Jag hade ju sagt också att jag gillar när han är så.

I vilket fall, nu har vi träffats ett tag och detta problemet blir mindre och mindre för varje gång känns det som. Sexet har blivit jättebra. Men tänkte på det du skrev att du blir försiktig och ömsint, för exakt så är han också nu. Har undrat varför... Har som sagt berättat att jag gillar när han är dominant så det kan ju inte bero på att han tror att jag inte uppskattar det. Det är en tydlig förändring.
    Ja, en tjej jag har känslor för är inte bara ett ligg. Det blir annorlunda. Det betyder inte att jag inte tycker hon är sexig.
  • Anonym (Osmakligt)
    Anonym (Lalala) skrev 2018-11-29 11:01:22 följande:

Försiktig och ömsint sex brukar män vilja ha när dom känner mer än sexuella känslor för en tjej.

Hett sex behöver iof inte vara hårt, kraven dödar attraktionen.

Har varit med om detta i alla mina relationer, killen har varit mjuk och ömsint, jag har varit drivande och lite vildare, med tiden har det blivit mer synkat.

För mig handlar det om att lyckas tända till på alla plan.

Eftersom jag ger ett ganska starkt sexuellt uttryck så blir ofta killen osäker och kanske lite låst.

Mitt råd att njuta och ge det tid, oftast är en mer divande och ibland behövs det.

Glöm inte prata med varandra, det finns inget som förstör sexupplevelsen mer än dålig kommunikation och förväntningar som inte stämmer överens med verkligheten.

Ge killen tid och sluta ha förväntningar på hur han ska vara..
  • Anonym (maddonan?)
    Anonym (RolfFrankenstajn) skrev 2018-11-29 09:12:36 följande:
    Lite madonnan- och hora-komplex. När man är kär så är din förälskelse en madonna. Såna besudlar man inte med sex som man gör med horan. När man inte är kär så är det inga problem med att dunka på henne.

Så, du har lite grand som du måste reda ut.
  • Anonym (Instämmer)

Hora-Madonna-komplex som flera tidigare påpekat. Varit med om det själv (är kille). Kastades mellan att vara dökär och upphetsad, men när den ena känslan tog över försvann den andra och vise versa. Ledde till att jag blev osäker på Vad jag kände.

• Anonym (Lalala)
    Anonym (Osmakligt) skrev 2018-11-29 11:29:09 följande:

Försiktig och ömsint sex brukar män vilja ha när dom känner mer än sexuella känslor för en tjej.

Hett sex behöver iof inte vara hårt, kraven dödar attraktionen.

Har varit med om detta i alla mina relationer, killen har varit mjuk och ömsint, jag har varit drivande och lite vildare, med tiden har det blivit mer synkat.

För mig handlar det om att lyckas tända till på alla plan.

Eftersom jag ger ett ganska starkt sexuellt uttryck så blir ofta killen osäker och kanske lite låst.

Mitt råd att njuta och ge det tid, oftast är en mer divande och ibland behövs det.

Glöm inte prata med varandra, det finns inget som förstör sexupplevelsen mer än dålig kommunikation och förväntningar som inte stämmer överens med verkligheten.

Ge killen tid och sluta ha förväntningar på hur han ska vara..

Jag har bara märkt en avsevärd skillnad mot hur han var i början och nu. Han var naturligt dominant, det kändes äkta och inget jag bett om. Han sa att han uppskattade sånt sex, om jag gjorde det, vilket jag svarade att jag gjorde. Men sen blev han så mycket mjukare. Funderade på om han trodde att han gick på för hårt och att jag inte gillade det iaf. Men då kan alltså anledningen vara att det beror på mer känslor nu?

Jag förväntar mig ingenting av honom, vi tar det i den takt det tar att lära känna varandra sexuellt och just nu njuter jag bara av det.
  • Anonym (Osmakligt)
    Anonym (Lalala) skrev 2018-11-29 20:49:20 följande:

Jag har bara märkt en avsevärd skillnad mot hur han var i början och nu. Han var naturligt dominant, det kändes äkta och inget jag bett om. Han sa att han uppskattade sånt sex, om jag gjorde det, vilket jag svarade att jag gjorde. Men sen blev han så mycket mjukare. Funderade på om han trodde att han gick på för hårt och att jag inte gillade det iaf. Men då kan alltså anledningen vara att det beror på mer känslor nu?

Jag förväntar mig ingenting av honom, vi tar det i den takt det tar att lära känna varandra sexuellt och just nu njuter jag bara av det.

Vet inte hur han funkar såklart. Men tycker mig känna igen beteendet. Han kanske var aggressiv, för att han tror du förväntar dig det. Med andra ord ngt som kanske inte var han. Tror att tjejer och killar fungerar olika här. Men jag är så långt ifrån expert man kan komma, vuxit upp med killkompisar och många menade på att den man älskar, har fina känslor för, kan man bli äcklad av om man tänker tex tanken på dom haft sex med tex ett ex. Eller för vissa bara att ha ?fulsex med en fin tjej? Går emot känslan, man tappar respekten (falsk känsla dock) som en dubbelmoral, men den kan vara starkt inbyggd. Ofta killar som är svartsjuka och kontrollerande, gissningsvis såklart..

Kan vara ngt sånt i ditt fall, var en fin tjej och inga utsvävningar. Ligg som en död sill bara, så löser sig allt ska du se :)
  • Anonym (Lalala)
    Anonym (Osmakligt) skrev 2018-11-30 00:08:08 följande:

Vet inte hur han funkar såklart. Men tycker mig känna igen beteendet. Han kanske var aggressiv, för att han tror du förväntar dig det. Med andra ord ngt som kanske inte var han. Tror att tjejer och killar fungerar olika här. Men jag är så långt ifrån expert man kan komma, vuxit upp med killkompisar och många menade på att den man älskar, har fina känslor för, kan man bli äcklad av om man tänker tex tanken på dom haft sex med tex ett ex. Eller för vissa bara att ha ?fulsex med en fin tjej? Går emot känslan, man tappar respekten (falsk känsla dock) som en dubbelmoral, men den kan vara starkt inbyggd. Ofta killar som är svartsjuka och kontrollerande, gissningsvis såklart..

Kan vara ngt sånt i ditt fall, var en fin tjej och inga utsvävningar. Ligg som en död sill bara, så löser sig allt ska du se :)

Hmm okej. Känner inte igen det alls. Låter som väldig osäkra och svartsjuka killar som du säger. Jag värderar inte sex olika, så länge det finns respekt i bilden finns det inte fult eller fint sex i min värld.

Jag har sagt till honom att han givetvis inte ska göra nåt som inte är han, då sa han att han snarare fick hålla igen för han vill verkligen vara säker på att jag gillar det.

Död sill? Ja det låter ju som nåt killar uppskattar.
  • Anonym (A)
    Anonym (Ak) skrev 2018-11-29 09:10:59 följande:
    Endast frustrerande, finns inget gulligt med det alls!
    Håller med
  • Anonym (Osmakligt)

[quote=79251049][quote-nick]Anonym (Lalala) skrev 2018-11-30 09:30:35 följande:[/quote-nick]Hmm okej. Känner inte igen det alls. Låter som väldig osäkra och svartsjuka killar som du säger. Jag värderar inte sex olika, så länge det finns respekt i bilden finns det inte fult eller fint sex i min värld.

Jag har sagt till honom att han givetvis inte ska göra nåt som inte är han, då sa han att han snarare fick hålla igen för han vill verkligen vara säker på att jag gillar det.

Död sill? Ja det låter ju som nåt killar uppskattar.[/quote

Död sill tror nog att alla killar gillar det, innerst inne.

Svar på tråden Kär och får inte upp den