• Äldre 29 Nov 08:56
    395 visningar
    5 svar
    5
    395

    Fråga till alla singlar (anonyma svar)

    Konstig fråga kanske men jag undrar hur era dagar ser ut? (Ni som inte har barn)

    Jag blev nyligen singel och känner press på att börja dejta men insett att jag inte är redo. Pressen kommer från mig själv då jag tycker det är jobbigt att fylla dagarna och vill ju så klart hitta någon.

  • Svar på tråden Fråga till alla singlar (anonyma svar)
  • Mongol­iet
    Äldre 29 Nov 08:59
    #1

    Jobba, träna, läsa, gå på bio, fika med vänner, resa, bara slöa lite.

  • Anonym (Bokma­l)
    Äldre 31 Jan 13:00
    #2

    Tränar, läser (mycket!), tittar på film/serier både ensam och med kompisar, plockar i hemmet, ut och går med hunden :)

  • Äldre 14 Mar 14:52
    #3

    En ledig dag åker jag till stallet på morgonen till ca 11, sen hem o greja lite, sover middag kollar tv. Tar en promenad om vädret e ok. Kanske går till centrum o kollar affärer. Äter kollar tv sover.

    Em jobb dag så blir det bara jobb o dusch

    Vissa dagar e jobbigare än andra att va ensam. Man vänjer sej, försöker komma ut ofta på lite aw osv. Om man har påhittiga vänner

  • Fri 3 May 2019 11:51
    #4
    Elviram skrev 2018-11-29 08:56:56 följande:

    Konstig fråga kanske men jag undrar hur era dagar ser ut? (Ni som inte har barn)

    Jag blev nyligen singel och känner press på att börja dejta men insett att jag inte är redo. Pressen kommer från mig själv då jag tycker det är jobbigt att fylla dagarna och vill ju så klart hitta någon.


    Låter som du inte har några intressen
  • Anonym (Hmmmm­m...)
    Fri 3 May 2019 14:02
    #5
    Elviram skrev 2018-11-29 08:56:56 följande:

    Konstig fråga kanske men jag undrar hur era dagar ser ut? (Ni som inte har barn)

    Jag blev nyligen singel och känner press på att börja dejta men insett att jag inte är redo. Pressen kommer från mig själv då jag tycker det är jobbigt att fylla dagarna och vill ju så klart hitta någon.


    Hur gjorde du innan? Var du bara med din respektive hela tiden? Om inte är det väl bara att göra samma saker?
Svar på tråden Fråga till alla singlar (anonyma svar)