• någon06

hjälp! äggledarinflammation!

exakt samma hände för mig, på KK så sa dom att det var tarmen. min läkare sa att det var äggstocken (vänster sida) detta på gick i 13 månader innan jag fick mitt slutliga svar, DET ÄR äggs. på vänster sida, dom gjorde då ett yttligare ultraljud (på magen) när dom konstaterade detta, ska på KK nu på ons 15/3 då blir det VUL sen operation, men det värsta är att jag visste att det var Äggs. men dom vägrade lyssna på mig. för mig är det ingen innflamation utan cystor i äggstocken och äggledaren, men det är ingen läkare som kan säga till mig hur det ligger till om allt ska bort eller vad/hur dom ska göra... hopps det går bra för dig, själv så har jag och min kille försökt skaffa barn ett tag, men nu är det nästa så att jag tappat hoppat, kankse inte kan få barn längre... och det värsta är att jag har en STOR "knöl" på vänster sida, som både känns och syns, men enligt som var det bara tarmen.. men icke då... (är lång och smal, därför det syns så väl) men än fast som sett och kännt den så har dom inte gjort spec. mkt. den går inte att röra på, alltså flytta på, den är STEN hård och massa knölar på den, men jag hoppas vi kan följas åt och peppa varandra.
    kramar S.

Svar på tråden hjälp! äggledarinflammation!