Inlägg från: fizzypop |Visa alla inlägg
  • fizzypop

kyckling var rosa

hej jag gjorde i ordning chicken drumsticks i micron, för dem som inte vet så är det färdiglagad kyckling med barbecue krydda från kronfågeln som man kan värma i micron,   
    de här ska alltså vara färdiglagade    och när vi började äta så var kycklingen väldigt rosa!  varje bit ! en var lite blod prickig också liksom wtf!

en i sällskapet trodde inte det var nån fara men jag är väldigt skeptisk att det inte skulle vara nån fara!   vad tror ni?   kan jag få Skade stånd om jag blir sjuk?

• Svar på tråden kyckling var rosa
  • fizzypop
    Tow2Mater skrev 2018-12-02 17:57:55 följande:

Men micra den en minut till då.

men det är inte det som är grejen, det står att man kan äta dem kalla till och med, dem SKA vara färdiglagade. 
  • fizzypop

....alltså måste jag väl få rätt till skadestånd om jag blir sjuk?? vettiga svar gärna!

• fizzypop

jag känner nämligen redan av lite magont

• fizzypop
    Decx skrev 2018-12-02 18:15:21 följande:
    Vad ska dom göra med bilden, skicka på analys?

Det skadestånd du kan få är pengarna tillbaka på kycklingen, resten räknas som självförvållad dumhet.
    tack så mycket , har jag gjort dig nånting? nej just det ja! glömde att det finns dem som TYCKER OM att sitta framför datorn och skriva elakheter! 
  • fizzypop

jag blev inte sjuk och jag är inte dum i huvudet jag åt av den för en i sällskapet sa att det inte vara nån fara, men jag åt kanske en tugga inte mer.

märkligt hur folk reagerar. de är faktiskt brist på social kompetens att bara trycka ner folk hela tiden

• fizzypop
    Åsa skrev 2018-12-04 16:47:14 följande:

Hade du gått tillbaka med kycklingen till affären hade du troligen fått pengarna tillbaka. Nu valde du att fota den ochoch sedan äta upp den utan att tillaga den ytterligare.  Visst kan du informera tillverkaren och visst kan de be om ursäkt och ge dig ett nytt paket om fotot gör väldigt troligt att ditt påstående stämde, men mer än så är det inte troligt att du kan vänta dig.

var sa jag att jag ätit upp den ??
Svar på tråden kyckling var rosa