Kan inte få bort bilderna från mitt huvud
Klart det är! En snygg kille får också ligga så mycket han vill, bara för att han råkar ha en penis. Det går both ways, så det argumentet känns ju orelevant.
Klart det är! En snygg kille får också ligga så mycket han vill, bara för att han råkar ha en penis. Det går both ways, så det argumentet känns ju orelevant.
Alltså har hon sagt a får hon väl säga b också tycker jag. Antingen berättar man allt eller såsäger man inget, att komma med antydningar men inte berätta är omoget och tyder på att det är nån slags lek och mindfuck från hennes sida. Inget att ha i en seriös relation.
Fast det är ju inte alls sant. Snacka om leva kvar på 90-talet..
Jo, fast nu pratar vi om två helt olika saker. Tex när det kommer till datingsidor, så är kvinnor generellt mer avvaktande och nekande pga chanserna att personen bakom skärmen faktiskt skulle kunna vara en mördare, våldtäktsman eller utger sig för att vara någon han inte är. Som en man på datingsidor finns oftast inte denna rädsla, varför män också är överrepresenterade. Det finns många kvinnor som hade velat ragga upp någon på nätet, ligga och sen vara färdig med den saken - men inte vågar. Får dom ligga? Nej.
Jag pratar om IRL. En kille och en tjej har, med samma förutsättningar (socialt kompetens etc) lika stor chans att få till ett ligg.
Nu har jag ingen aning om vad det är för ställen du hänger på (betallinjer och swingersklubbar?), men jag delar iaf inte uppfattning med dig. Män behöver inte jobba hårdare, inte så länge man har common sense. Sen kan ju din definition av att jobba hårdare skilja sig från min definition. Jag har iaf aldrig behövt jobba speciellt hårt, dock vet jag flera tjejer som behöver göra det.