Inlägg från: Herregudjesus |Visa alla inlägg
  • Herregudjesus

Ej jämställd relation... flytta ut?

Min kille e typ likadan mem har blivit bättre med åren (tsm i 5 år)... Men helt jävla ärligt så gör de mig så förbannad. Om han diskar eller gör ngt så säger jag tack så mkt - precis som det var MIN upg som kvinna! Nä tack. Om. Ja diskar inte tackar han... Vi håller på att separera och detta har säkert bidragit. Min undran e dock finns de män som faktiskt genuint hjälper till hemma?!

• Herregudjesus

Min kille e typ likadan mem har blivit bättre med åren (tsm i 5 år)... Men helt jävla ärligt så gör de mig så förbannad. Om han diskar eller gör ngt så säger jag tack så mkt - precis som det var MIN upg som kvinna! Nä tack. Om. Ja diskar inte tackar han... Vi håller på att separera och detta har säkert bidragit. Min undran e dock finns de män som faktiskt genuint hjälper till hemma?!

• Herregudjesus

Då finns det hopp... Hemskt att relationen tyvärr går åt helvete pga detta. Men som ni alla säger man blir arg, ledsen, sur, bitter och vill inte ligga tillslut heller för den delen. Blir en ond cirkel.

• Herregudjesus

ts!

Jag o min sambo ska ju flytta isär o bli särbo men helt ärligt så vet ja inte om ja ens vill va tsm mer. Trött. På o va med en egoistisk mansbebis som fullständigt sket i vår fem års dag för han hellre ville gå match eller klickat mig när ja ringt för han varit me kompisar. Nej tack. Ja förtjänar fan så mkt mer än så!

Svar på tråden Ej jämställd relation... flytta ut?