• Aniiee

Hur blir jag attraktiv?

Du blir attraktiv av att ha mer än yta. Jäättebra att ta hand om din yta, det ska man också göra, men om ytan blir plastig så hjälper inte mer ögonkräm och läppstift. 

Vet du vilka människor jag tycker är vackrast? De som har rynkor runt ögonen och munnen. De som har ärr och skavanker. De som har händer med gropar och permanenta bläckfläckar. Vet du varför? För att de har en historia. För att de har levt. För att de lever ett liv där de inte har blivit och knappast riskerar att bli barbiedockor/plastiga tomma skal. För att de ser värde bortom ytan.

Don't take me wrong, jag är rätt ytlig själv. Det är inte för inte halva mitt badrumsskåp upptas av diverse smink så det ser ut som att en enhörning har kräkts regnbågar i det och en av mina favorit-youtubare är Safiya Nygaard och jag bet i det sura-ish äpplet och köpte Body Shops mellanstora julkalender fast jag bara skulle ha den lilla eller ingen. Men jag vet att yta är just yta och jag trivs lika bra med mig själv helt naken som jag gör i full make up

I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Hur blir jag attraktiv?