Inlägg från: lischla |Visa alla inlägg
  • lischla

    Hästar är mitt liv men...

    Hästar har alltid varit mitt liv. Som liten var jag mobbad pga att jag var annorlunda tystlåten, mager och osäker. Min mamma var alkoholist och det var tufft. Jag bodde granne med en ridskola och började hänga där. Hästarna och ridläraren blev min familj sen dess har jag alltid haft sköthästar o när jag fick fastjobb köpte jag egen häst o efter nåt år träffade jag min nuvarande sambo o kort därefter måste jag ta bort min häst i samma veva där blev jag sugen på barn och vi fick en son som idag är 3 år. Jag tänkte ska jag köpa en häst igen eller försöka få barn och jag blev gravid så jag hjälpte andra med deras hästar o fick fina hästar just då av nära o kära men tackade nej. Idag mår jag dåligt önskar jag hade skaffat häst o väntat med att skaffa barn. När sonen var 2 år upptäckte vi allergi mot pälsdjur han får astma. Så vi fick ge bort katten vi hade o jag måste sanera mig efter varje stallbesök. Idag saknar jag egen häst otroligt mycket men älskar sonen såklart o för hans skull vill jag avstå egen häst men är ändå suge . Finns det någon som har häst trots allergi hos sitt barn? Låter dumt men..

Svar på tråden Hästar är mitt liv men...