• Shoegal81

    Världens vackraste man

    Såg en diskussionstråd om världens vackraste kvinna och började fundera på vem jag skulle lista om frågan handlade om en man? Vem är enligg dig världens genom tiderna vackraste man?

    För min del hamnar Daniel Craig, Patrick Swayze (när han var med i dirty dancing), och George Clooney högt på listan.

  • Svar på tråden Världens vackraste man
  • Anonym (LN)
    Anonym (Jude Law) skrev 2018-12-09 10:48:30 följande:
    Jude law var otroligt snygg där, ser tyvärr lite sliten ut numera
  • BossHoss

    Verkar som om väldigt många inte läst trådstarten, eller så tycker de som de gör iof och jag förstår inte mig på det (som vanligt)

    Men vem kan tycka Persbrandt eller George Clooney är vackra, snygga javisst alla dagar i veckan, men vackra, för mig är vacker och snygg en jävla skillnad?

  • Anonym (Persbrandt)
    BossHoss skrev 2018-12-10 14:26:28 följande:

    Verkar som om väldigt många inte läst trådstarten, eller så tycker de som de gör iof och jag förstår inte mig på det (som vanligt)

    Men vem kan tycka Persbrandt eller George Clooney är vackra, snygga javisst alla dagar i veckan, men vackra, för mig är vacker och snygg en jävla skillnad?


    Vi som skriver det tycker förmodligen att dom är vackra?
  • BossHoss
    Anonym (Persbrandt) skrev 2018-12-10 14:36:50 följande:
    Vi som skriver det tycker förmodligen att dom är vackra?
    OK

    Såg bara att många använde ordet snygg om sitt val, därför undrade jag, du å andra sidan sa inget, men jag har bara fått Persbrant förknippat som snygg förr från tjejer aldrig vacker, men varje dag får man lära sig någe nytt
Svar på tråden Världens vackraste man