• Anonym (Man 30)

Tänder så på komma i henne!!

Har inte änför för jag började ha sex med äldre kvinnor känt sån lust komma djupt i kvinnan !! Har alltid varit den som gått gång på lång förspel med att ofta slicka henne länge och gå igång på att se hennes njutning...

men sista åren och speciellt sen börjat träffa äldre kvinnor än mig själv så tänder så mycket på få komma i henne ! som hon jag träffar nu är 20 år äldre än mig själv och tänder så på att få fylla henne när jag kommer!!

Är fler män som kännner igen sig eller mogna kvinnor som gillar känslan av yngre man som är tokig i att tillfredställa henne och koma djup i henne sen ?

• Svar på tråden Tänder så på komma i henne!!
  • Anonym (Ung tjej)

Jag är en ung tjej och älskar att få sperma djupt inuti mig

• Anonym (Man 30)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2018-12-10 11:35:04 följande:

Ha kanske inte så mycket och göra med ålders skillnad utan känslan man får av henne !! när man ser hennes njutning och hur hon tänder på själv så blir man alldeles till sig och är ju genast hård å klar för börja om igen..

Hade aldrig för tänt till så mycket av det för som jag gör nu
  • Anonym (Anna)

Tänder stenhårt på att nån kommer i mig. Att komma på en tjej, i ansikte elkler bröst är en uppfinning från porrindustrin - det är inget naturligt. Vi är programmerade att ha sex för att det skall bli barn, den största njutningen är att man kommer i kvinnan. 

Sprut i ansiktet är helt värdelöst, varför skulle en tjej tycka det vore upphetsande. Om jag träffar en kille som vill spruta i mitt ansikte så är det ok första gången, då tar jag all sperma och kladdar i hans ansikte, gnugga näsa och pussas ordentligt - så båda kan njuta lika mycket. Tror ni han gillar det???

• Anonym (?)
    Anonym (Anna) skrev 2018-12-10 14:15:32 följande:

Tänder stenhårt på att nån kommer i mig. Att komma på en tjej, i ansikte elkler bröst är en uppfinning från porrindustrin - det är inget naturligt. Vi är programmerade att ha sex för att det skall bli barn, den största njutningen är att man kommer i kvinnan. 

Vad mycket strunt du pratar.

Så allt utom samlag i missionären med sprut i fittan är uppfinningar av porrindustrin?

Hur vet du att den största njutningen är att komma i en kvinnas fitta? Har du bytt kön, eller?
  • Lånehajen

Jag tänder också mycket på att komma i henne. Det är en biologisk drift att avsluta där så inte underligt egentligen.

• Anonym (Man)

Jag vill bara komma i henne. .

• Miss Sunny
    Anonym (Ung tjej) skrev 2018-12-10 11:35:04 följande:

Jag är inte så ung längre,men jag tycker precis likadan.   Gärna yngre män med lite kraft i sprutandet, härligt.
  • Anonym (Man 30)
    Miss Sunny skrev 2018-12-10 15:04:06 följande:

Jag är inte så ung längre,men jag tycker precis likadan.   Gärna yngre män med lite kraft i sprutandet, härligt.

Finns ju inget härligare än när man sparart sig några dagar sen ha det där riktigt sköna sexet där man långa sköna stötar håller ut lite extra länge innan man får komma djupt i en mogen kvinna och få höra hennes stön när hon känner det hårda sprutet i sig och det är inte så lite häller när hålt sig ett tag
  • Anonym (Anna)
    Anonym (?) skrev 2018-12-10 14:24:12 följande:
    Vad mycket strunt du pratar.

Så allt utom samlag i missionären med sprut i fittan är uppfinningar av porrindustrin?

Hur vet du att den största njutningen är att komma i en kvinnas fitta? Har du bytt kön, eller?
    Du tror seriöst att män gillar att få sperma i ansiktet?
  • Man 78
    Anonym (Anna) skrev 2018-12-10 15:41:58 följande:
    Du tror seriöst att män gillar att få sperma i ansiktet?
    Det finns ju flera tjejer här på FL tex som påstår sig gilla spunk i mun och ansiktet? Har även pratat med andra tjejer som påstår sig gilla det. Ovanligare hos killar är det säkert. Inte så konstigt kanske heller, tjejer gillar kukar och killar gillar fittor, typ så eller?
Svar på tråden Tänder så på komma i henne!!