Inlägg från: Anonym (Man 30) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 30)

Tänder så på komma i henne!!

Har inte änför för jag började ha sex med äldre kvinnor känt sån lust komma djupt i kvinnan !! Har alltid varit den som gått gång på lång förspel med att ofta slicka henne länge och gå igång på att se hennes njutning...

men sista åren och speciellt sen börjat träffa äldre kvinnor än mig själv så tänder så mycket på få komma i henne ! som hon jag träffar nu är 20 år äldre än mig själv och tänder så på att få fylla henne när jag kommer!!

Är fler män som kännner igen sig eller mogna kvinnor som gillar känslan av yngre man som är tokig i att tillfredställa henne och koma djup i henne sen ?

• Svar på tråden Tänder så på komma i henne!!
  • Anonym (Man 30)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2018-12-10 11:35:04 följande:

Jag är en ung tjej och älskar att få sperma djupt inuti mig

Ha kanske inte så mycket och göra med ålders skillnad utan känslan man får av henne !! när man ser hennes njutning och hur hon tänder på själv så blir man alldeles till sig och är ju genast hård å klar för börja om igen..

Hade aldrig för tänt till så mycket av det för som jag gör nu
  • Anonym (Man 30)
    Miss Sunny skrev 2018-12-10 15:04:06 följande:

Jag är inte så ung längre,men jag tycker precis likadan.   Gärna yngre män med lite kraft i sprutandet, härligt.

Finns ju inget härligare än när man sparart sig några dagar sen ha det där riktigt sköna sexet där man långa sköna stötar håller ut lite extra länge innan man får komma djupt i en mogen kvinna och få höra hennes stön när hon känner det hårda sprutet i sig och det är inte så lite häller när hålt sig ett tag
Svar på tråden Tänder så på komma i henne!!