• Anonym (Swingerpar)

    Swinga med bekanta

    Hej.

    Vi är ett stadigt par som har swingat lite i snart 2 år. Skulle inte säga att vi är jätte erfarna.

    Men lite iaf.

    Nu är så att vi skulle vilja få med ett bekant par in till sängen. Inte bara för en natt, utan mer långvarigt.

    Men hur ska man ställa frågan eller hinta om det?

    Tacksam för nått bra tips.

    Med vänlig hälsning,

  • Svar på tråden Swinga med bekanta
  • Anonym (Nyfiken)
    VonDyzzel skrev 2018-12-12 23:22:22 följande:

    Fattar inte hur ni är "byggda" hur kan man göra dyl mot en partner?


    Vad spelar det för roll för dig? Alla gör väl som dom vill. Angående ts fråga är jag inte mycket till hjälp. Har inte provat, men är nyfiken! Men kan det inte bli jobbigt om man gör det med redan bekanta?
  • Anonym (Swingerpar)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-12-12 23:29:47 följande:

    Vad spelar det för roll för dig? Alla gör väl som dom vill. Angående ts fråga är jag inte mycket till hjälp. Har inte provat, men är nyfiken! Men kan det inte bli jobbigt om man gör det med redan bekanta?


    Vi tänker ifall dom inte vill så är det ju ändå vi som har ?blottat? oss. Och om dom vill så är det väl ändå toppen. Klart dom inte kommer slänga av sig kläderna på engång. Men kanske

    med tiden när dom har fått pratat och funderat lite på det själva.
  • Anonym (Nyfiken)

    Vet ni om dom swingar själva? Och om dom inte vill och ni då har "blottat" er, kommer er parrelation då vara densamma som innan? Eller, om ni får dom i säng, så Känns det som att det kan gå alla möjliga olika vägar (på gott och ont)! Jag är skeptisk men fan va jag hoppas ni lyckas och att det blir bra!

  • Anonym (Swingerpar)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-12-13 00:29:09 följande:

    Vet ni om dom swingar själva? Och om dom inte vill och ni då har "blottat" er, kommer er parrelation då vara densamma som innan? Eller, om ni får dom i säng, så Känns det som att det kan gå alla möjliga olika vägar (på gott och ont)! Jag är skeptisk men fan va jag hoppas ni lyckas och att det blir bra!


    Nä vi vet inte om dom swingar. Vi umgås mest vid speciella tillställningar. Typ fester och sånt.

    Vi har vart på dom lite vid förra kräftskivan. Tjejen masserade killen lite extra mycket och lite mer intimt. Inget extremt, men mer än ?vanligt?. Och jag har pussat tjejen på samma fest som pris på en tävling.

    Jag fråga vad jag skulle få om jag vann. Då sa hon att jag får pussa henne.

    Låter som att vi är 15 år nu ju :).

    Så dom verkar ju inte helt emot lite bus iaf. Men hur ska man få till det?

    Både dom och vi har små barn med i bilden oxå.
  • Anonym (Rar)

    Vi hade ett liknande scenario över ett par som vi fortfarande är vänner med. Oerhört pinsamt att lyfta frågan dock så är förstående

  • Anonym (Swingerpar)
    Anonym (Rar) skrev 2018-12-13 11:16:35 följande:

    Vi hade ett liknande scenario över ett par som vi fortfarande är vänner med. Oerhört pinsamt att lyfta frågan dock så är förstående


    Men ni ställde frågan ändå? Fråga ni bara helt enkelt ifall dom var sugna på det?
  • Anonym (Snälla frun)

    Bjud hem dom på middag och vin, var lite flirtiga vid bordet, en hand på låret m.m Då märker ni om de är intresserade. Sedan kan kvinnorna gå iväg och hon kan säga att mannen (du) är lite lite tänd på henne och kvinnan på den andra mannen och se vad reaktionen blir. Om det inte förkastas direkt så  lite tryckardans och lite utmaningar. 

  • Anonym (Hmmm)

    Amen herregud... var är vi väg ...

    Sverige och dess sexkultur... Vad ska ni göra när det "behovet" är färdigt... Bjuda in andra? Och sen djur kanske? Och sen ... och sen...

    Sjukt samhälle vi lever i.

  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Hmmm) skrev 2018-12-13 11:56:24 följande:

    Amen herregud... var är vi väg ...

    Sverige och dess sexkultur... Vad ska ni göra när det "behovet" är färdigt... Bjuda in andra? Och sen djur kanske? Och sen ... och sen...

    Sjukt samhälle vi lever i.


    Det bästa är att andra inte behöver bry sig så länge ingen far illa...
  • Anonym (Rar)
    Anonym (Swingerpar) skrev 2018-12-13 11:41:15 följande:

    Men ni ställde frågan ändå? Fråga ni bara helt enkelt ifall dom var sugna på det?


    Det var ju givetvis mycket samråd mellan mig och tjejen innan vi faktiskt ställde frågan till dem. Hela situationen var obekväm men de tog det seriöst vilket vi inte trodde.
  • Anonym (Swingerpar)
    Anonym (Rar) skrev 2018-12-13 13:15:28 följande:

    Det var ju givetvis mycket samråd mellan mig och tjejen innan vi faktiskt ställde frågan till dem. Hela situationen var obekväm men de tog det seriöst vilket vi inte trodde.


    Vad vart det för svar? Har det hänt nå mer efter det eller rann det ut i sanden?
  • Anonym (X)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-12-13 11:50:18 följande:

    Bjud hem dom på middag och vin, var lite flirtiga vid bordet, en hand på låret m.m Då märker ni om de är intresserade. Sedan kan kvinnorna gå iväg och hon kan säga att mannen (du) är lite lite tänd på henne och kvinnan på den andra mannen och se vad reaktionen blir. Om det inte förkastas direkt så  lite tryckardans och lite utmaningar. 


    Big no no att göra så. Undantag om man inte är 110% säker på att det andra paret vill. Jag tror mer på att berätta att man testat partnerbyte och gillade det. Får ni ingen respons så byt snabbt ämne. Märker ni att dom verkar intresserade kan ni fråga om dom vill testa med er men absolut inget kladdande innan ni fått tillstånd.
  • Anonym (Rar)
    Anonym (Swingerpar) skrev 2018-12-13 15:41:07 följande:

    Vad vart det för svar? Har det hänt nå mer efter det eller rann det ut i sanden?


    Till en början ett lätt skämtsamt svar men ändå ett något nyfiket svar. Vi gjorde dock slag i saken på en resa till fjällen vilket var underbart men konstigt då vi just var så bra vänner.

    Det är ett stort steg att ta och visst lite pinsamt för närstående eller vänner att få reda på sånt.

    Tyvärr bor vi numera långväga från varandra.
Svar på tråden Swinga med bekanta