• Hårfagre

    Trött på Laila Bagge

    Jag är så trött på att bombarderas med artiklar och statements från denna självgoda individ. Kryp tillbaka till din krypta !

  • Svar på tråden Trött på Laila Bagge
  • OlgaElvira
    Hårfagre skrev 2018-12-13 00:07:39 följande:

    Jag är så trött på att bombarderas med artiklar och statements från denna självgoda individ. Kryp tillbaka till din krypta !


    Det är egentligen ganska enkelt. Tidningar skriver om henne därför att människor vill läsa om henne. Hon försörjer sig med att arbeta i underhållningsbranschen om man gör det måste man se till att ens namn hålls aktuellt. Hon är proffs på det, hon lyckas se till att tidningar skriver regelbundet om henne. Hon vet precis vad hon gör.
  • Anonym (Yes!)

    Håller med! Vad är det för speciellt med henne? Varför ska hon vara överallt? Hon är väl mest känd för att hon är känd...typ...

  • Hårfagre

    För ett par år sedan hette medie-apan Linda Rosing. Vad gör hon idag liksom, måste ju känna sig totalt akterseglad

  • Zoegazz
    Anonym (Jepp) skrev 2018-12-13 10:27:49 följande:

    Jag med och på Gunilla persson


    Gunilla är ju det bästa som hänt svensk TV, typ. Tycker hon är himla underhållande.
  • OlgaElvira
    Zoegazz skrev 2018-12-13 13:41:16 följande:

    Gunilla är ju det bästa som hänt svensk TV, typ. Tycker hon är himla underhållande.


    Det håller jag med om. Man förfäras, skrattar och känner igen sig. Kul med någon som verkligen tar ut svängarna. Man plockar fram chipsen och låter sig underhållas.
  • telly

    Hörde henne på radio (Rix fm?) och reagerade på att hon var verkligen blek som radiopratare. Vad är hon känd för? Idol?


    Glad norrländska med triss i tjejer!
  • Hårfagre

    Jag har ingen aning om hur det kommer sig att hon är känd. Har hon gjort något avgörande för mänskligheten ?? Eller är hon rapp i käften, berätta... nån borde veta något ???

Svar på tråden Trött på Laila Bagge