• Anonym (Halvgay?)

    Kan jag vara gay?

    Är en man och funderar på om jag är lite gay? På jobbet finns en väldigt tydligt lesbisk tjej. Inget smink, jag vill inte beskriva för ingående av anonymitetsskäl, men man verkligen ser att hon är lesbisk. Hon har alldeles för stora herrkläder, men ibland kan man se konturerna av en jäkligt fin tjejkropp där under.

    Vid ett tillfälle så kysste hon mig, riktigt djupt och innerligt. Jag kände på hennes smala midja, och hennes kropp pressades mot min. Varför hon gjorde det är komplicerat, och det är lite udda stämning mellan oss, men vi eller ja hon avbröt där pga. ja att hon är lesbisk.

    Denna kyss fick mig så upphetsad att jag onanerade två gånger samma kväll åt minnet/känslan av den. Jag blev väldigt övveraskad, men hennes kyss och känslan av hennes kropp emot min trots kläder gjorde mig superkåt och jag kan inte släppa det. Jag borde pga. flera anledningar. Jag agerar inte på det eller stör henne inte, men herregud vad kåt hon gör mig. Jag har aldrig känt en så enorm sexuell dragning till någon tjej tidigare.

    I vanliga fall ser jag mig som fullt hetero och jag gillar väldigt tjejiga tjejer. Hon är inte tjejig, jo under de där kläderna är hon det men ändå. Men hur kåt hon gör mig är helt bortom detta.

    Är jag gay?

  • Svar på tråden Kan jag vara gay?
  • Anonym (XxX)

    Du kanske attraheras av både killar och tjejer, eller så var det en engångsgrej med just den här tjejen, eller så är du full-on-gay efter det här. Spelar det någon roll?

  • transparent

    Du blev kåt helt enkelt, ingen idé att analysera. Bara njuta av det.
    Det kan vara kittlande med en kvinna som klär sig lite manligt, behöver inte betyda att man är gay.
    Jag tyckte Kim Basinger var sexig i 9 1/2 Weeks, i kostym, hatt och mustasch.

  • Anonym (Tjej)

    Jag har levt med en kvinna som jag var dökåt på. Men har aldrig upplevt att jag tänt på någon annan kvinna före eller efter henne. Och jag lever i dagsläget med en man. Kanske tänder på just den personen. Det spelar väl igentligen inte någon roll vad du är eller inte. :)

  • Anonym (Gam)
    Anonym (XxX) skrev 2018-12-13 10:26:34 följande:

    Du kanske attraheras av både killar och tjejer, eller så var det en engångsgrej med just den här tjejen, eller så är du full-on-gay efter det här. Spelar det någon roll?


    Det spelar för fasen STOR roll!
  • Anonym (Tjej)

    Om det spelar roll så skulle jag säga att du är gay. Eller allafall bi

  • Anonym (XxX)
    Anonym (Gam) skrev 2018-12-13 10:44:46 följande:
    Det spelar för fasen STOR roll!
    På vilket sätt? Jag är själv gift med en man, har dock haft sexuella förbindelser med kvinnor under hela mitt liv. Vet inte riktigt vad jag skulle räknas som, men vill ändå inte placera mig i ett fack. Jag är sexuell, helt enkelt. Mitt liv har aldrig påverkats av vem jag attraheras av. 
  • Anonym (Celine)

    Ni som svarar "gay" eller "bi", har ni ens lagt Börje till att det är en man som skriver? Ser inget tecken på att du skulle vara homosexuell, ts, men ser inte heller att det skulle spela någon roll :)

  • Anonym (Halvgay?)
    Anonym (Celine) skrev 2018-12-13 11:20:38 följande:

    Ni som svarar "gay" eller "bi", har ni ens lagt Börje till att det är en man som skriver? Ser inget tecken på att du skulle vara homosexuell, ts, men ser inte heller att det skulle spela någon roll :)


    Hon är rätt manlig, i beteendet och kläderna även om hon har en riktigt fin kropp som kan skymtas under ibland. I vanliga fall gillar jag väldigt tjejiga tjejer, men när hon kysste mig så var det som att herrejävlar, kan Gud stanna klockan så jag får spendera en evighet i det här? Samt hur extremt upphetsad jag blev av bara en kyss det är därför jag undrar om jag är lite gay?
Svar på tråden Kan jag vara gay?