Tjej - Vad har du önskat dig i julklapp?
Jag ska köpa julklapp till min fru och hon är svår att köpa till, vill ge något med lite tanke bakom så hon känner sig uppskattad också. Kan ni komma med tips? Tjejer i 25-30års åldern, vad önskar ni er ?
Jag ska köpa julklapp till min fru och hon är svår att köpa till, vill ge något med lite tanke bakom så hon känner sig uppskattad också. Kan ni komma med tips? Tjejer i 25-30års åldern, vad önskar ni er ?
Robotdammsugare! Sen är jag iofs inte som dom andra barnen, förra året fick jag tvättmaskin o torktumlare . Är hon mer som dom andra så nått smycke kanske?
Jag vill ha en väldigt vacker snöglob (konstant virvlande snö och upplyst) som jag såg i en affär...
Din fru? Hon vill antagligen ha något helt annat ^^ tänk efter om hon har suktar efter något när ni gick i en affär någon gång. En speciell parfym, bok, smycke, skateboard osv... Det är vad (många) kvinnor verkligen vill, att mannen ska ha lagt märke till vad de kollade på i butiken/pratat om så att de känner igen presenten när de öppnat den :)
Ett stort rött verktygsskåp har jag önskat mig.
Nya avgasrör och en stor sadelväska till motorcykeln.
Och en stor slagborr.
Misstänker att jag inte heller är som de andra barnen..
Jag har önskat mig:
Mörkläggningsgardiner
Påslakanset
En mjölkkanna
En tårtsprits
Och boken "Blöjfri på 3 dagar"
Så jag är nog inte heller som dom andra barnen.
Jag är som dom andra barnen,
Önskelista:
Smycken i guld
Juveler
armbandsur i ädelmetall
kontanter
obligationer
presentkort
resecheckar
Försök tänka tillbaka om hon kan ha hintat om något hon vill ha.. Vi kvinnor vill ofta inte säga rätt ut vad vi vill utan vill att partnern ska kunna lista ut det genom de (enligt oss) tydliga hintarna...
Själv vill jag ha ett vitrinskåp, en hallskänk och böcker..
Fast ...alla kvinnor är väl olika? Jag önskar mig:
-Jens Liljestrands biografi om Moberg
- såna där bokstöd som ser ut som författare. Helst Virginia Woolf- bokstödet
- presentkort på plantskola
Din fru vill säkert ha något helt annat.
Jag har önskat mig böcker :) insåg dock att det var lite risky och att jag inte har nån aning om vad jag får för några. Kanske skulle varit mer specifik.
Jag hade velat ha en weekendresa med min älskling
Diamantsmycke
Chanelparfym
Body lotions från Body Shop
Ljusrosa Tofflor med fårull i, från sheppard