• Anonym (Nyfiken)

Hur får ni orgams under anal sex?

Hejsan,

Jag och frugan har haft "riktigt" anal sex en gång med då var hon rätt full och har inte vågat igen.

Men efter att jag har läst många trådar om just anal sex så verkar det vara otroligt många kvinnor som säger att dom har fått sin bästa orgasm av just anal sex.

Så min fråga är, när du har anal sex med din man, vad gör han för att du ska få orgasm? Använder du dina egna eller mannens finger? Eller kanske en extra dildo?

Allvarligt nyfiken för kunde jag hjälpa frugan till orgasm under anal sex skulle vi garanterat ha det mer.

Män får naturligtvis också svara för det finns ju även män som gillar det eller har hjälp sin fru på traven...  Glad

• Svar på tråden Hur får ni orgams under anal sex?
  • Anonym (.)

Oj alla fel här. Ha inte analsex med nån som är ovan vid det och full! Snacka om att utnyttja läget. Eftersom hon inte vågat igen kan det ju knappast ha varit en positiv upplevelse.

Ska du få komma i närheten där igen så måste det ju vara något som är skönt för henne. Möjligtvis kanske hon gillar ett finger därbak samtidigt som hon blir påsatt, eller att hon gillar att bli slickad där bak.

Men jag skulle gissa att du bränt dina chanser

• Anonym (Rf)

Jag gör precis som vid vaginalt sex för att underlätta orgasm, smeker klitoris, oftast själv då det är lättare för mig att avgöra lämpligt tryck och intensitet. Hur gör du för att hjälpa henne till orgasm vid vaginalt samlag? Gör likadant om det går.

Men jag får hålla med ovanstående, det låter som om du borde backa. Hade hon velat ha analsex fler gånger så hade hon nog själv föreslagit det.

• Ka11e

Vi hade vårt första möte med analsex på fyllan. Det blev också helt misslyckat, hon tyckte att det gjorde ont och kom aldrig.

Sen provade vi igen nyktra ett par dagar senare och allt blev precis som vi tänkt oss det. Nu har vi analsex som en del av vår repetoar.. Hon kommer absolut starkare än vanligt. Vi har faktiskt börjat använda en butplug även under vanliga samlag för att hon ska få mer stimulans.

• Anonym (69"-man)

Frugan använder fungerarna själv eller Satisfier pro 2. Alternativt en but plug medan jag sätter på henne .

• Anonym (Man)

Jag har kommit i de absolut starkaste orgasmerna bara genom att ha blivit påsatt med strapon.

• Anonym (Nyfiken)

Nu får jag nog backa bandet lite! Det är ingen som har utnyttjat någon här.

Den gången det hände var det på hennes initiativet och vi använde mycket glidmedel.

Frugan och jag tycker om att prova nya saker och går det lite över gränsen till det vi kanske inte annars skulle våga så händer det ibland när vi är fulla. Jag har även fått en dildo i baken både full och nykter.

Frugan och jag har diskuterat anal sex efter den händelsen men hon är som sagt lite rädd att det ska göra ont. Detta just därför jag skulle vilka ge henne en orgasm under just anal sex. (Jag har fått det men misstänker att det ör ännu starkare för en kvinna.)

Hoppas det reder ut historian lite bättre! :)

• Anonym (EN)

Smeker mig själv med fingrar eller wand, har ibland extra dildo i fittan samtidigt - underbart :)

Svar på tråden Hur får ni orgams under anal sex?