Vill skiljas....
Hej.. jag är en förtvivlad tjej på 25år... gift men inte lycklig längre... vi har varit ihop i fyra år. I början va allt perfekt och vi hade de så bra.. men så småningom kom problem efter problem.. familj, vänner och oss... min man har slutat bry sig om mig känns de som... han säger aldrig att jag är vacker eller fin.. han kysser aldrig mig eller kramas.. han vill knappt ha sex med mig, jag får liksom tigga mig de... jätte jobbigt och jag blir ju så klart ledsen.. han trycker ner mig ganska ofta, kan vara taskig och otrevlig mot mig, med eller utan folk runt om oss också.. jag har sagt allt detta till honom men han bryr sig liksom inte.. ifall vi skulle vars bjudna på min kusins bröllop så skulle han bli så arg på mig och säga att hab absolut inte tänker följa med, eller när min syster son döptes ville han heller inte följa med.. eller följa med på julbord hos min mamma förra året... han undviker ALLT. Det är så tråkigt att behöva gå på allt sånt själv och folk frågar ju liksom vart är din man den här gången då. Jag liksom skäms.... när vi tjafsat så blir han sur och sover i andra rummet och total ignorerar mig... han skiter i mina åsikter och skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker... får han inte som han vill blir han tjurig... jag är trött på allt detta... de här är bara små smp saker ja nämner... känner mig ful, äcklig och trasig.... :( vet inte hur jag ska avsluta allt detta... jag tror jag älskar han, men ibland tror jag att ja skulle må bättre utan honom i mitt liv..., :( behövde skriva av mig <3