• Anonym (Hur?)

    Hur få killen att komma fortare?

    Kanske en konstig fråga men hur får man killen att vilja komma fortare? Jag tror inte han har svårt att komma bara det att han vill dra ut på sexet tror jag.

    Hur ska jag göra? Han kan ju komma på mindre än 5 min men ska hålla på i 15-20 min...

  • Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 10:11:13 följande:

    Bli färdig först och tala om att han får ta å avsluta eller kliva av.


    Hur menar du med att bli färdig? Få orgasm? Får väldigt sällan det vid sex, men ja jag känner mig ?klar? efter ett par minuter sexande,
  • FreshLinen

    Vänd på det istället. Vad kan ni göra för att du ska njuta lika länge som han?

    Hade det varit en man som skrev trådatarten så hade det varit en ström av arga meddelande från kvinnor som sagt att det tar längre tid för kvinnor att komma och det behövs stimulans på rätt ställen.

    Vill du inte komma tillsammans med honom så får du försöka berätta det på nått sätt. Han kanske drar på det för att du ska hinna komma men när ingwt hönder så måste han lätta på trycket till sist. Är han oxå blyg eller kan ni diskutera/prata om sex nånting?

  • Anonym (Hitta)

    Du får försöka hitta på något kanske kan du knipa så han kommer?

  • Anonym (Hur?)
    FreshLinen skrev 2018-12-16 11:10:07 följande:

    Vänd på det istället. Vad kan ni göra för att du ska njuta lika länge som han?

    Hade det varit en man som skrev trådatarten så hade det varit en ström av arga meddelande från kvinnor som sagt att det tar längre tid för kvinnor att komma och det behövs stimulans på rätt ställen.

    Vill du inte komma tillsammans med honom så får du försöka berätta det på nått sätt. Han kanske drar på det för att du ska hinna komma men när ingwt hönder så måste han lätta på trycket till sist. Är han oxå blyg eller kan ni diskutera/prata om sex nånting?


    Jag känner inte så mycket av sex, eller ja bara ridställningen känns iaf, annars känns det inget. Han gillar bakifrån och kör länge, pausar för att han håller på att komma, fortsätter osv. Vill bara han kommer på en gång haha.

    Jag vet knappt hur man kommer med en man, typ aldrig gjort det. Tidigare fejkade jag orgasm, och då kom killen direkt efter typ, men vill inte rikitgt fejka längre. Det skulle iofs vara svaret på min fråga för då skulle han ju komma direkt efter det.

    Vi har aldrig pratat sex, vi har ju inga större problem med sexlivet så har ju inte behövts direkt
  • Anonym (Semi)

    Att som kvinna komma av enbart penetration är mer ovanligt än inte. Gör ni något annat som får dig att komma? Det låter inte så och då har ni något att ta itu med. Om ni ser till att du får komma först, på det sätt som funkar för dig ;smek, tunga?)så kan samlaget dels bli skönare för dig sen (individuellt), dels kan han släppa ambitionen att pumpa på så länge som möjligt. Då kan det vara läge att knipa och säga nåt i stil med ?jag vill att du ska komma i mig nu?. Men först KOMMUNIKATION.

  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Hitta) skrev 2018-12-16 11:12:27 följande:

    Du får försöka hitta på något kanske kan du knipa så han kommer?


    Det var smart! Ska jag prova!
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Semi) skrev 2018-12-16 11:23:34 följande:

    Att som kvinna komma av enbart penetration är mer ovanligt än inte. Gör ni något annat som får dig att komma? Det låter inte så och då har ni något att ta itu med. Om ni ser till att du får komma först, på det sätt som funkar för dig ;smek, tunga?)så kan samlaget dels bli skönare för dig sen (individuellt), dels kan han släppa ambitionen att pumpa på så länge som möjligt. Då kan det vara läge att knipa och säga nåt i stil med ?jag vill att du ska komma i mig nu?. Men först KOMMUNIKATION.


    Ne vi gör inte så mycket annat än just sex. Sen tror ju han drar ut på det för att han själv njuter av det inte för att jag ska komma. Han borde veta vid det här laget att jag inte kommer vid sex (har inte fejkat), lr ja iofs stönar jag ju fast att jag inte tycker det är skönt...

    Sen kan han inte komma i mig då vi inte har ngt p-medel
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 11:23:22 följande:

    Jag känner inte så mycket av sex, eller ja bara ridställningen känns iaf, annars känns det inget. Han gillar bakifrån och kör länge, pausar för att han håller på att komma, fortsätter osv. Vill bara han kommer på en gång haha.

    Jag vet knappt hur man kommer med en man, typ aldrig gjort det. Tidigare fejkade jag orgasm, och då kom killen direkt efter typ, men vill inte rikitgt fejka längre. Det skulle iofs vara svaret på min fråga för då skulle han ju komma direkt efter det.

    Vi har aldrig pratat sex, vi har ju inga större problem med sexlivet så har ju inte behövts direkt


    Du får inte orgasm när ni ligger och vill sluta efter några minuter medan han kör på i 20 minuter helt ovetandes om att du ligger där och önskar att han var färdig nån gång?

    Våra definitioner av att inte ha några problem med sexlivet är väldigt olika tydligen..
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 11:29:10 följande:

    Du får inte orgasm när ni ligger och vill sluta efter några minuter medan han kör på i 20 minuter helt ovetandes om att du ligger där och önskar att han var färdig nån gång?

    Våra definitioner av att inte ha några problem med sexlivet är väldigt olika tydligen..


    Haha vad rolig du är! Att en tjej inte får orgasm vid sex är ju inget onormalt eller något problem, jag ser det inte som det iaf. Problemet är att han tycker om att hålla på länge! Jag är mer van vid killar som kommer inom 5 min. Han älskar bakifrån och jag känner knappt något då och får tom lite ont när han kommer långt in så därför vill jag att han ska vara klar fort. Han vill hålla på länge jag vill hålla på 5 min sen är jag nöjd. Så inte jättekompatibla kanske?
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?