• Anonym (Hur?)

Hur få killen att komma fortare?

Kanske en konstig fråga men hur får man killen att vilja komma fortare? Jag tror inte han har svårt att komma bara det att han vill dra ut på sexet tror jag.

Hur ska jag göra? Han kan ju komma på mindre än 5 min men ska hålla på i 15-20 min...

• Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 11:38:27 följande:

Haha vad rolig du är! Att en tjej inte får orgasm vid sex är ju inget onormalt eller något problem, jag ser det inte som det iaf. Problemet är att han tycker om att hålla på länge! Jag är mer van vid killar som kommer inom 5 min. Han älskar bakifrån och jag känner knappt något då och får tom lite ont när han kommer långt in så därför vill jag att han ska vara klar fort. Han vill hålla på länge jag vill hålla på 5 min sen är jag nöjd. Så inte jättekompatibla kanske?

Du borde verkligen inte tycka det där är normalt. Stämmer att kvinnor ofta behöver mer än penetration, men varför ger han dig inte det då? Och nej det är aldrig ok att uppleva smärta eller obehag vid sex. Sex ska vara skönt för båda. Om det är nåt man ställer upp på fast man helst vill att det ska vara över så fort som möjligt är något allvarligt fel. Du måste börja kommunicera med din kille och han borde faktiskt också försäkra sig om att det är bra även för dig.
  • Anonym (O-O)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 11:38:27 följande:

Haha vad rolig du är! Att en tjej inte får orgasm vid sex är ju inget onormalt eller något problem, jag ser det inte som det iaf. Problemet är att han tycker om att hålla på länge! Jag är mer van vid killar som kommer inom 5 min. Han älskar bakifrån och jag känner knappt något då och får tom lite ont när han kommer långt in så därför vill jag att han ska vara klar fort. Han vill hålla på länge jag vill hålla på 5 min sen är jag nöjd. Så inte jättekompatibla kanske?

Håller med Drottningen 1970.

Ni har klara problem med sexlivet. Du verkar helt övertygad att det är normen att tjejen inte kommer vid sex. Att inte tjejen kommer vid penetrationssex är en sak, men att inte tillsammans frambringa en orgasm även för tjejen medan man har sex, är inte det normala i ett väl fungerande sexliv. Och att tjejen bara vill att det ska ta slut är direkt destruktivt i längden och ett väldigt tydligt tecken på problem.
  • Anonym (Sammatråd)

Har du den andre tråden om att du vill sluta fejka orgasm o stön? Det är tredje tråden om samma sak.

Jag tror i te att våra svar kommer att göra nånting för dig. Du kommer fortsätta tro att sex handlar om kuk i fitta och utlösning. Och onani i smyg för kvinnan.

• Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 11:55:20 följande:

Du borde verkligen inte tycka det där är normalt. Stämmer att kvinnor ofta behöver mer än penetration, men varför ger han dig inte det då? Och nej det är aldrig ok att uppleva smärta eller obehag vid sex. Sex ska vara skönt för båda. Om det är nåt man ställer upp på fast man helst vill att det ska vara över så fort som möjligt är något allvarligt fel. Du måste börja kommunicera med din kille och han borde faktiskt också försäkra sig om att det är bra även för dig.

Nu kanske jag förklarar dåligt! Men ont gör det 0,01 sekund så det är inte farligt, oftast så känns det inte och det kan vara skönt ibland. Han fingrar ju lite innan sex, det är skönt. Sen har vi sex. Att jag vill att han kommer fortare är att jag tycker det är pinsamt att ligga där tyst och vänta...har iofs börjat stöna lite.
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 11:55:20 följande:

Nu kanske jag förklarar dåligt! Men ont gör det 0,01 sekund så det är inte farligt, oftast så känns det inte och det kan vara skönt ibland. Han fingrar ju lite innan sex, det är skönt. Sen har vi sex. Att jag vill att han kommer fortare är att jag tycker det är pinsamt att ligga där tyst och vänta...har iofs börjat stöna lite.
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (O-O) skrev 2018-12-16 12:03:39 följande:

Håller med Drottningen 1970.

Ni har klara problem med sexlivet. Du verkar helt övertygad att det är normen att tjejen inte kommer vid sex. Att inte tjejen kommer vid penetrationssex är en sak, men att inte tillsammans frambringa en orgasm även för tjejen medan man har sex, är inte det normala i ett väl fungerande sexliv. Och att tjejen bara vill att det ska ta slut är direkt destruktivt i längden och ett väldigt tydligt tecken på problem.

Ok, jag har aldrig kommit vid sex, eller ja en gång tror jag. Att jag vill att det ska ta slut är för att jag inte känner någon njutning. Hur hade du gjort? Hade du legat helt tyst medan sexet pågick? Helt tyst i 20 min liksom?
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Sammatråd) skrev 2018-12-16 12:04:39 följande:

Har du den andre tråden om att du vill sluta fejka orgasm o stön? Det är tredje tråden om samma sak.

Jag tror i te att våra svar kommer att göra nånting för dig. Du kommer fortsätta tro att sex handlar om kuk i fitta och utlösning. Och onani i smyg för kvinnan.

Va vilken andra tråd?
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 12:12:26 följande:

Ok, jag har aldrig kommit vid sex, eller ja en gång tror jag. Att jag vill att det ska ta slut är för att jag inte känner någon njutning. Hur hade du gjort? Hade du legat helt tyst medan sexet pågick? Helt tyst i 20 min liksom?

Du frågar inte mig men jag svarar ändå. Om sex inte känns skönt vare sig fejkstönar jag eller bara ligger där. Då talar jag om att det inte känns bra och ger instruktioner med ord eller vägledning. Om det ändå inte lyckas så avbryter jag såklart.
  • Anonym (A)
    Anonym (Hitta) skrev 2018-12-16 11:12:27 följande:
    Du får försöka hitta på något kanske kan du knipa så han kommer?
    Just så
  • Anonym (Sammatråd)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 12:12:26 följande:

Dom flesta kvinnor vill njuta när de har sex, precis som man vill njuta av en god måltid, se en bra film o festa till d med nått gott osv. Vill du ha chips till filmen så får du handla det. Det står ju inte o väntar utanför dörren.

Samma med njutning vid sex. Vill du njuta så får du vara delaktig i det.

Vill man stöna för att killen ska tro att det är skönt för tjejen så får man göra det men då får man även räkna med att mannen förlänger penetrationen för att han tror att hon njuter.

Han har kanske aldrig varit med en tjej som bara vill ha snabbisar o inte bli smekt nånstans, o vet inte vad han ska göra.

Risken finns att ert förhållande krasar för att han blir besviken av sin prestation och könner att sexet är enklare med nån annan.
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?