• Jill 79

    Julklappstips 10åring

    Behöver hjälp med vad jag ska köpa till min 10åriga kille. Alla de andra barnen har jag köpt massor till. Både lite dyra saker och lite mindre grejer. Jag vet att man inte måste köpa massor men han önskar sig verkligen ingenting. Är totalt ointesserad av kläder men jag har ändå köpt två tröjor, sen böcker och två spel till hans playstation. Någon som har minsta idé så är jag väldigt tacksam.

  • Svar på tråden Julklappstips 10åring
  • OlgaElvira

    Till en av mina släktingar, också en 10-årig kille, har jag köpt en byggsats från Teknikmagasinet. En gul liten robot som man bygger ihop själv och som man sedan kan styra.

  • Tow2Mater

    10-åringen får hittills: nya benskydd och fotbollsstumpor, ett halsband med en patron med bönen "Fader Vår" ingraverad, DVD med Karatekidfilmerna, ett hemmagjort presentkort till battlepass för Fortnitespelet, tränings-spel-kort (vet inte vad de heter på svenska; eng "exercise cards"), SmartGames IQ Puzzler Pro, IQ pussel (de där metallgrejjerna som man ska lista ut hur ta isär), hantlar i några olika vikter, 2 olika speedkuber. Han onskar sig faktist ett nytt headset, så det ska inhandlas - enda saken han onskar.

    10 är en skitsvår ålder. Funderade på en Caster board, men skaderisken är nog ganska stor så väntar tills han själv vill ha en.

  • Jill 79
    Tow2Mater skrev 2018-12-16 21:20:30 följande:

    10-åringen får hittills: nya benskydd och fotbollsstumpor, ett halsband med en patron med bönen "Fader Vår" ingraverad, DVD med Karatekidfilmerna, ett hemmagjort presentkort till battlepass för Fortnitespelet, tränings-spel-kort (vet inte vad de heter på svenska; eng "exercise cards"), SmartGames IQ Puzzler Pro, IQ pussel (de där metallgrejjerna som man ska lista ut hur ta isär), hantlar i några olika vikter, 2 olika speedkuber. Han onskar sig faktist ett nytt headset, så det ska inhandlas - enda saken han onskar.

    10 är en skitsvår ålder. Funderade på en Caster board, men skaderisken är nog ganska stor så väntar tills han själv vill ha en.


    Smart med hemgjort presentkort på spel. Han har faktiskt sagt att han vill ladda ner något online spel som kostar pengar. Bra förslag överlag.
Svar på tråden Julklappstips 10åring