• Anonym (välkommen)

Satisfyer Pro 2

Hej
    Jag tänkte ge min fru en sexleksak i julklapp. Jag har läst om Satisfyer Pro 2 och många kvinnor verkar höja den till skyarna. Åtminstone om man vågar tro på recensionerna på de ehandelssidor som säljer den. Men hur är det bland er kvinnor på forumet här?

Är det någon som har den hemma? Hur upplever ni den? Tar den er till helt andra orgasmer som det sägs? Rekommenderar ni den?

Berätta

• Svar på tråden Satisfyer Pro 2
  • Anonym (Andreas)

Frun fick en av mig. Hon älskar den! Ger helt andra typer av orgasmer än hon fått tidigare. Rekommenderas!

• Anonym (välkommen)
    Anonym (Andreas) skrev 2018-12-17 13:50:00 följande:

Frun fick en av mig. Hon älskar den! Ger helt andra typer av orgasmer än hon fått tidigare. Rekommenderas!

På vilket sätt är dom annorlunda?
  • Anonym (Gör sitt)

Den gör det den ska. Får orgasm kanske lite snabbare än med tidigare vibrator men de är inte annorlunda på något sätt.

• Anonym (Snälla frun)

Min favorit!
    Gillar den för att den är lätt att komma åt med samtidigt vi har penetrationssex. 
    Är inne på min andra, den första gick membranet hål på. 
    Nackdelen är att jag måste hålla den själv då den måste vara på precis rätt ställe.

• Anonym (Swing for fun)

Den gör jobbet på ett förtjänstfullt sätt. Inte annorlunda än andra klitorisorgasmer men man kommer dit väldigt snabbt. Kombinera gärna med en eller två droppar OH Holy Mary olja.

• Anonym (Man)

Gav tjejen en i present. Den har inte misslyckats med sitt uppdrag så länge. Hon får orgasmer snabbt och beskriver att den går från 0-100 snabbt i njutningsfaktor. Från att knappt vara kåt till att få orgasmkänsla direkt. Kul att se henne använda den.

• Anonym (q)

Funkar otroligt bra - gör männen lite överflödiga kanske.

Anonym (välkommen) skrev 2018-12-17 12:52:54 följande:

Hej
    Jag tänkte ge min fru en sexleksak i julklapp. Jag har läst om Satisfyer Pro 2 och många kvinnor verkar höja den till skyarna. Åtminstone om man vågar tro på recensionerna på de ehandelssidor som säljer den. Men hur är det bland er kvinnor på forumet här?

Är det någon som har den hemma? Hur upplever ni den? Tar den er till helt andra orgasmer som det sägs? Rekommenderar ni den?

Berätta

• Anonym (Man)
    Anonym (q) skrev 2018-12-18 15:23:03 följande:

Funkar otroligt bra - gör männen lite överflödiga kanske.

Så kan det vara men den kan inte konversera och jag lovar jag är bättre på att massera fötter och laga mat!
  • Anonym (q)
    Anonym (Man) skrev 2018-12-18 17:03:45 följande:

Så kan det vara men den kan inte konversera och jag lovar jag är bättre på att massera fötter och laga mat!

Nej där går den bet. Bra kombo kanske.
  • Anonym (Mmmmm)

Ja jag kommer jättesnabbt med satisfyer så skönt ????????????????

• ToniErdmann

Man kan tro att det är som tillverkaren skriver i tråden.

• Anonym (Sandra)

Ja, jag rekommenderar den varmt! Jag kommer väldigt hårt med Satisyern och orgasmen är annorlunda än vad den är när jag kommer på andra sätt. Intensivt. Kommer varje gång och fick min första fontänorgasm med den.
    Enda negativa är att om jag använder den för ofta så upplever jag att jag blir mindre känslig och får svårare att komma. 

Svar på tråden Satisfyer Pro 2