Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Nazister i SD i Klippan igen

Mongoliet skrev 2018-12-17 16:18:14 följande:

Ni som inte tycker att SD är ens rasister hur tänker ni när det nomineras nazister till kommunfullmäktige i Klippan. Rycker ni på axlarna som vanligt eller skyller ni på vänstermedia eller hur tacklar ni det. Ni röstar SD likförbannat eftersom invandrarna har tagit er potentiellla fru?

Det är inte bara i Klippan som nazister nästlar sig in med hjälp av SD:

https://www.expressen.se/nyheter/ex-nazisterna-som-kandiderar-for-sd/
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Liberté skrev 2018-12-17 23:28:39 följande:

Det är väl sådant som händer precis som att Lysekil haft kommunister i 40 år som sitter men där bryr sig ingen.

Det är sådant man för räkna med. Vi har många idioter i politiken helt enkelt.

Kommunistiska partiet har tagit sig in i kommunfullmäktige i Lysekil för att väljarna har röstat på dem, inte smygvägen genom ett annat parti såsom nazister nästlat sig in genom SD på annat håll.
  • nihka
    Ramma skrev 2018-12-18 09:26:10 följande:
    Sen en till sak , Jag drar in Socialdemokraterna hur jävla mycket jag vill trotts att ni blir så arga ledsna kränkta varje gång ni kritiseras ,Men det är ju inte ovanligt att just fascister vill fy tyst på kritikerna med vilka medel som helst
    Du är off topic och så kallar den du pratar med för fascist.

Nej, det gör man inte "hur jävla mycket jag vill"

Tråden handlar om nazister inom SD. SD är inget nazistiskt parti, men har nazister som verkar inom partiet och som tagit plats i kommunfullmäktige. Det duger inte att försöka dribbla bort det.
  • nihka
    TeenageFanclub skrev 2018-12-25 22:47:15 följande:
    Källa på det tack.
    Källa på en massa frågor??? Hahahaha.
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2018-12-31 17:41:03 följande:
    Vad F-Nskapet anser skiter jag fullständigt i. 
    Detsamma gör Israel och se vart det leder,,,

• nihka
    Nimzay skrev 2018-12-31 18:11:24 följande:

Suck, du vet väl att det btw finns en hel del galna. hysteriska antirasister i klippan oxå? Så alltså inte bara dem du kallar nazisterna. Galenskaperna ort kanske helt enkelt...

Vilka då?
  • nihka
    Nimzay skrev 2019-01-02 12:27:31 följande:
    Vill du ha namn och telefonnummer? ;---P
    Det räcker med att du styrker ditt påstående. Det fanns ju "en hel del" och "galna" var de visst också.
  • nihka
    felix le chat skrev 2019-01-02 12:54:40 följande:

Mongoliet skall få gissa vilken partiledare som nedan citat kommer från:
    ( Tips INTE Jimmy )

"Jag vill ha en ordentlig diskussion om invandringsfrågorna. Vi behöver det. Den utveckling som sker i östländerna kan ställa oss inför oerhört snabba krav på att ta emot, inte flyktingar i politisk bemärkelse, utan ekonomisk invandring. Jag vet inte om det finns något land i historien som har kunnat hålla emot en kraftigt ökad invandring av fattiga människor.För att vi inte ska hamna i en situation där verkligheten plötsligt talar ett annat språk än det vi har varit vana vid, och bli överraskade av det, behöver vi idéer och en ordentlig diskussion om dessa frågor vid ett kommande tillfälle."

Ingen partiledare har sagt så.

(Tips: lär dig att skilja på partiledare och finansskottets ordförande)
  • nihka
    felix le chat skrev 2019-01-02 13:20:38 följande:
    Nej det är inte Fredrik Olovsson som jag citerar ( om det var han du menade)
    Gissa vidare.

( Tips: Luciaöverenskommelsen )
    Nej, jag menade EXAKT den som sa det och som var finansutskottets ordförande och INTE partiledare.

(Tips: Luciabeslutet)

Det går bra att komma med än fler sakfel så kan jag fortsätta rätta till det för dig.
  • nihka
    KillBill skrev 2019-01-02 13:17:20 följande:
    Citatet är från 1980 talet och jag minns inte bakrunden till uttalandet. Kan det vara så att det på den tiden fanns en debatt om att Sverige borde ta emot fattiga östeuropéer? Sverige accepterar inte ekonomiska skäl som grund för uppehållstillstånd så detta är inte längre en aktuell fråga.
    Luciabeslutet. Sverige har reglerat invandringen och asylmottagningen allt efter vad situationen kräver i alla år och gör så än och kommer fortsätta så fortfarande helt utan inblandning av SD eller andra främlingsfientliga och rasistiska partier.

Att det finns förvirrade själar som tror att Anna-Greta Leijon var partiledare 1989 (kanske blandar man ihop henne med partiledaren Lars Leijonborg eller Simba - Hakuna Matata) och ansvarig för något som skulle ha hetat "Luciaöverenskommelsen" är ju bara toppen på det isberg av okunnighet som florerar här.
Svar på tråden Nazister i SD i Klippan igen