Inlägg från: Anonym (Undrarlitebara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrarlitebara)

    Hur vet du att hon får orgasm?

    Jag har fejkat alla mina orgasmer med män och ingen har märkt något. Åtminstone har ingen man ifrågasatt min orgasm. Jag fejkar bra eftersom jag vet hur det är att komma när jag tar på mig själv så jag härmar det. Fejkandet är inget jag är stolt över och jag önskar jag slapp det, men jag kommer aldrig när jag är med en man oavsett hur bra han är och hur länge vi håller på. Jag kniper ihop benen när jag kommer och det kan inte efterliknas med en man vid penetration eller oralsex och jag tänker inte smeka mig själv framför honom.
    Så jag vill inte ha en massa tips på hur man kan komma, jag bara undrar om du som man verkligen kan veta om en kvinna får orgasm eller inte?

  • Svar på tråden Hur vet du att hon får orgasm?
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (Kille) skrev 2018-12-19 00:12:35 följande:

    Jag känner hennes puls, för den blir så stark att jag ofta känner hur hjärtat bultar när hon kommer. Utöver det så rodnar hon på ett speciellt sätt fläckvis på flera ställen på kroppen.

    Sånt fejkar man inte. Ljud och muskelsammandragnkngar kan man säkert fejka ganska trovärdigt, men fejkar hon den typen av kroppsreaktioner är det oscarnivå på fejkandet.

    Du får dig själv en otjänst genom att fejka...


    Jag rodnar också, speciellt på bröstet och halsen när jag har sex, eftersom jag helt enkelt blir varm och kåt och har en känslig hy.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (Ellie) skrev 2018-12-19 00:22:17 följande:
    Det kan man aldrig veta säkert. Och såklart kommer ingen vettig människa ifrågasätta dig och dina känslor om du nu säger att du kommer. (Att det är självbedrägeri vet du redan men men...)

    Jag är också kvinna, fejkar aldrig, kommer oftast, mannen märker när jag kommer ungefär hälften av gångerna och de andra gångerna måste han fråga. För mina orgasmer märks olika mycket från gång till gång.
    Ja, men då behöver du ju inte fejka så...? För min del är det inte självbedrägeri utan enbart för att det alltid blir ett problem annars i sexlivet, och jag vill trots allt ha sex fast jag inte kommer just då. Att inte få orgasm måste annars bli ett helt projekt som ska lösas och när det inte går så pajar sexet istället helt.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (Ellie) skrev 2018-12-19 07:54:02 följande:
    Nej det är inte riktigt så, behöver/inte behöver. Jag har aldrig fejkat även på den tiden när jag hade svårare att komma tillsammans med män. Det behöver inte bli ett problem att inte komma så länge sexet i övrigt är skönt och man ändå kan komma själv. Det händer även idag att jag ibland inte kommer, det är ingen stor grej för mig för det är alltid uppenbart skönt. Om man fejkar så blir det ju svårt att kunna utforska sin egen sexualitet tillsammans med någon. Ens på sitt eget initiativ. Eftersom man har gett intryck av att nåt är maximalt skönt trots att det inte är det.

    Jag var väldigt lik dig sexuellt när jag var yngre och kunde bara komma med benen ihoppressade eftersom jag onanerade på det sättet. Men i takt med att jag utforskade det både själv och ihop med andra så funkar jag helt annorlunda idag och kan komma på flera olika sätt.
    Jag har haft sex i över 20 år och orkar liksom inte försöka mer. Det är en stor grej i ett förhållande om man aldrig någonsin kommer. Mannen kan se sig själv som dålig eller som att kvinnan är tråkig och det blir ett evighetsproblem som inte går att lösa. Jag är väl ovanligt krånglig för det funkar bara inte, och jag avskyr leksaker och att någon ska titta på mig när jag onanerar. Jag fejkar hellre då, både för min skull och för hans. För även om han skulle säga att han vill ha ärlighet så vill han ännu hellre ha en kvinna som får orgasm när han har ansträngt sig för att fixa det åt henne.
  • Anonym (Undrarlitebara)

    Jag svarar inte enskilt på inläggen utan vänder mig till er som tror att er fru aldrig fejkar för att hon ibland säger att hon inte lyckas komma - så gör jag också, för det verkar ju mycket mera äkta så än att jag skulle lyckas komma varje gång. När jag fejkar så efterliknar jag en riktig orgasm på alla sätt och kan även knipa där nere för att efterlikna konvulsioner. Svettig och rodnande blir jag alltid eftersom jag blir varm av att ha sex och våt blir jag också eftersom jag är kåt på riktigt.
    Jag är inte ute efter att få män att misstro sina fruar, men jag tror faktiskt inte att någon man kan avgöra om en kvinna fått orgasm eller inte. Och för min del handlar det inte om att jag inte har experimenterat tillräckligt för att utvecklas, det handlar enbart om att jag bara inte kan komma på något annat sätt än att knipa ihop benen, jag har provat när jag är själv. Jag kan ändå uppskatta bra sex, att en man slickar bra och rör mig på ett skönt sätt, och jag kommer senare när jag tänker på det. Jag tror att det är jättevanligt att kvinnor fejkar ibland, även de som kan komma med en man, för att det tar lång tid eller för att kvinnan inte är tillräckligt tänd.

  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (Kk) skrev 2018-12-20 00:32:23 följande:

    Benen brett isär och svagt upphöjd rumpa så att mannen gnuggar klitoris med sitt blygdben medan han gör sin grejj. Alternativt liggandes saxande så att hans ben tar emot klitoris.

    Kan du inte bara spänna benen utan att ha de ihop?

    Och klart kvinnor kan fakea orgasm. Svinenkelt om man vet hur man kniper..


    Är nog lite trög men fattar inte riktigt hur du menar? Att mannen gnuggar klitoris medan han är inne i mig? Och saxande hur då? Bara benen omlott och jag gnider mig mot hans ben? Nej, jag kan nog inte bara spänna benen. Jag har varit nära orgasm ibland när mannen stått på knä och tagit mig hårt och snabbt och jag haft kuddar under rumpan, men ingen man brukar kunna köra så hårt tillräckligt länge utan att komma själv. Tack för råden hursomhelst. Det är kul med sex ändå Drömmer
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Physalis skrev 2018-12-20 12:49:33 följande:
    Tänkte bara svara lite som motvikt. Är själv kvinna och fejkar aldrig. Jag tror att de flesta kvinnor inte fejkar, åtminstone inte i seriösa relationer. Bara så att inte budskapet i tråden blir ensidigt att alla kvinnor fejkar i olika utsträckning.

    Jag tänker att man aldrig kan veta om någon talar sanning eller är en bra lögnare. Man får helt enkelt välja om man ska lita på någon, speciellt om det är en fråga som är viktig för en. Vilket jag kan tänka mig att de flesta tycker ett meningsfullt sexliv är.
    Okej, låt oss säga då att jag under mina drygt 20 år med sex med några olika partners alltid skulle vara ärlig och därmed aldrig någonsin komma med någon man. Hur tror du att det skulle tas emot av en man i ett seriöst förhållande att hans sambo/flickvän aldrig någonsin kommer under deras samlag? Han kan komma med alla möjliga tricks och leksaker, slicka och greja efter konstens alla regler, men det fungerar inte. Tro mig, efter ett antal försök så skulle sexlivet bli dött och han skulle söka sig till en annan kvinna, kanske en som glatt ljuger och fejkar så att han får känna sig som en riktig man igen. Jag ljuger just därför att jag vet hur viktig frågan med orgasm är. Det är inte mitt fel att jag inte kan få orgasm, men jag har redan nu i tråden fått tips ändå på hur jag ska kunna uppnå orgasm - för det går inte att acceptera något annat!!! Och jag kanske faktiskt vill få ha en relation trots att min kropp är felkonstruerad. Tycker inte det är själviskt av mig faktiskt.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    storebror skrev 2018-12-20 18:34:26 följande:
    Ja men då så, då är det bevisat att de flesta kvinnor fejkar och ingen man kan avgöra om kvinnan fejkar eller det är äkta. Anekdotisk bevisföring. Du bygger hela ditt resonemang kring din personliga erfarenhet.

    Det finns säkert jättemånga kvinnor som skulle kunna få mig att tro att de fått orgasm, men min fru är inte en av dem. Vissa av hennes kropps fysiska reaktioner vid orgasm kan hon helt enkelt inte efterlikna eller frambringa.

    Du kan tro vad du vill.
    Nej, det är inte min personliga erfarenhet jag grundar detta på. Läs runt lite så ska du se att det är många kvinnor som har svårt att få orgasm under sex och därför också har ett mindre intresse av sex än män har. Och då är ändå mörkertalet säkerligen stort eftersom många aldrig skulle erkänna att de fejkar. Skulle du fråga vilken kvinna som helst irl så skulle de svära på att de aldrig fejkar, åtminstone inte med dig. Det finns ingen fysisk reaktion hos kvinnan som entydigt säger att hon fått orgasm. Hon kan rodna, bli flammig, svettas, bli blöt så det rinner, squirta och allt vad du vill men hon får inte orgasm på samma sätt som en man. Fontänorgasm är ju kiss blandat med nåt sekret har man konstaterat. Men det kan mycket väl vara så att din fru faktiskt får orgasm, men du kan inte veta det med säkerhet rent fysiskt. Du får tro på henne, och skulle hon fejka ibland så gör hon ju inte det av illvilja utan för att hålla dig glad. Eller möjligtvis för att få slut på sexet för att hon är trött.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (Sexologen) skrev 2018-12-20 18:49:30 följande:

    Det är ju egentligen ett jäkla problem att inte kunna komma när man har sex med en partner. Om du kan få det annars själv, så är det en tröskel du måste ta sig över. Ett tips är att försöka att inrikta dig på yoga, massage och tantriskt sex. Det kan finnas något i behandlingarna där dess utövande som släpper fram orgasmen.


    Nej. Jag har försökt tillräckligt och jag upplever inte det som ett stort problem om man inte gör det till ett stort problem genom att försöka lösa problemet i all oändlighet. Jag behöver inte yoga för att få orgasm, jag behöver bara knipa ihop benen - det är motsatsen till att slappna av.
    Men ditt inlägg bevisar precis det jag vill ha sagt: talar jag om att jag inte får orgasm så är det ett problem som måste, måste gå att lösa på något sätt, allt annat är oacceptabelt! Alltså säger jag ingenting numera för det blir bara jobbigt.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (mr) skrev 2018-12-20 21:28:43 följande:
    Vet du vad? Om alla kvinnor alltid fejkar så är det ju enkelt. Då är alla orgasmer fejkade. Så svårt var det.
    Men nu är det ju ingen som påstått att alla kvinnor alltid fejkar. 
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (mr) skrev 2018-12-20 21:47:11 följande:
    2 tips:

    1. Testa sex med en riktig man
    2. Försök att ge dig hän
    Wow! En riktig man...som du är menar du för att ingen kvinna fejkat med dig? Visst, visst. 
    Jag kan ge mig hän hela natten lång men rent tekniskt så fungerar det inte på något annat sätt än att jag kniper ihop benen, och det är lite svårt att ha en man där då. Men tack för ännu ett inlägg som befäster varför jag fejkar, för precis det du säger är så fruktansvärt klassiskt: Jag har inte varit med en man som är tillräckligt duktig i sängen (jo, det har jag) eller så är det fel på mig för att jag inte kan slappna av och ge mig hän. Hm, undrar varför jag väljer att fejka till slut efter att ha hört detta tusen gånger?
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Anonym (mr) skrev 2018-12-20 23:17:54 följande:
    Sant. Du påstod bara att du alltid fejkar och att det är väldigt vanligt.
    Precis. Det är vanligt att kvinnor fejkar sina orgasmer ibland, inte att alla kvinnor alltid fejkar. Kan man få orgasm med en man så måste man ju inte fejka, om det inte är så att det tar väldigt lång tid och man inte pallar längre.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Bolliz skrev 2019-01-03 03:22:05 följande:

    Blir faktiskt riktigt provocerad av dina inlägg. Det låter som att du försöker döva ditt dåliga samvete/sexliv genom att generalisera alla kvinnor och påstå att de flesta fejkar orgasm då och då. Ingen jag känner eller träffat när jag sålt sexleksaker har sagt att de fejkar då o då. Antingen så får man acceptera att man har ett (stort) problem och tala med sin partner om det, eller så får man hålla det för sig själv som du gör men UTAN att blanda in andra kvinnor o män för den delen. Du kommer knappast att fejka mindre eller ha bättre sex bara för att du sprider falska rykten om att det är normalt att fejka. Dessutom säger du att du haft sex i över 20år men alltid fejkat. Du kan inte kommunicera kring sex med din partner och ser inget problem i det. Kanske är det där du borde tänka om. Varför skulle det vara omöjligt för en man att förstå hur du faktiskt vill ha det för att få komma till klimax? Jag har svårt att föreställa mig att ha sex, vara kåt, njuta, för att sen, när lämplig tid gått, fejka en orgasm. Varför???? Går du på toaletten o onanerar sen eller är det ett fejkat kit där du låtsas vara nöjd o utslagen efteråt. Kanske berättar hur skönt det varit eller så hårt du kom?

    Nä jag tycker att du borde be om ursäkt för att du förtalat så många kvinnor.


    För skojs skull klickade jag runt lite och hittade bl.a en artikel från 2016 (Nyheter24) där det står om en rapport från RFSU som visar att många kvinnor fejkar orgasmer. "I undersökningen som fått namnet Sex och kondom og sånn uppger 52 procent av de norska kvinnorna att de en eller flera gånger fejkat orgasm under sex. Anledningarna varierar från att man inte vill göra sin partner ledsen eller att man vill få sin partner att känna sig duktig".

    Går man ner på (no pun intended) sidan med artikeln så kan man själv svara ja eller nej på om man fejkat en orgasm och sen visas resultatet:
    66% hade klickat på JA av de svenska läsarna.

    En annan artikel (Medibas) talar om orgasmstörning och studier har visat att
    "I Sverige anges att 22% anser sig ha bristande orgasmförmåga, varav mindre än hälften upplever detta som ett problem". 

    Jag har inget dåligt samvete att döva, det är inte mitt fel eller någon annans att jag inte får orgasm med en partner, och det är heller inget problem för mig eftersom jag får orgasm på egen hand.
    Men det ÄR ett problem att andra tycker det är ett problem, och svaren i den här tråden visar just precis hur provocerande det är för folk att jag säger att många kvinnor fejkar ibland. Och i stort sett ALLA skuldbelägger MIG för att jag inte kan komma eftersom det ÄR FEL PÅ MIG SOM INTE KAN KOMMUNICERA MED MIN PARTNER!! Men tänk att det faktiskt inte är fel på mig, jag tänker inte onanera framför min partner och det är ju helt upp till mig. Och det enda sättet att få alla nöjda och glada är att jag fejkar och sen fixar orgasmen själv.

    Varför skulle någon som köper sexleksaker prata med dig om att de fejkar ibland? Du är ingen psykoterapeut. Dessutom tror jag att en hel del av dem som går och köper sexleksaker är de som är allra mest intresserade av sex och får ut mycket av det men vill prova ännu mer. Några kanske köper leksaker för att de har svårt att komma, men det vill de säkert inte prata om med dig i din affär.
    DU borde be alla kvinnor om ursäkt för att du får dem att känna det som att det är deras fel att de inte kan få orgasm.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    villbusa skrev 2019-01-03 11:25:05 följande:
    Jag tycker du drar ganska långtgående konsekvenser av utredningen. 52 % anger att de en eller flera gånger fejkat orgasm. Det är inte samma sak som att de gör det regelbundet.

    Som man kan det vara svårt att avgöra om det är äkta vara eller fejk. Ibland ser man tydligt skillnad o upptäcker man en fejk är det inte säkert man tänker mer än att det var korkat av henne men vill hon inte mer så får hon skylla sig själv.....

    Med en fast partner lär man sig nog känna igen tecknen på en äkta orgasm om man är lite uppmärksam. Men det kan oxå va svårt med en person som ts som inte kan onanera framför sin man o visa den äkta varan.

    Det är möjligt att det finns kvinnor som har väldigt svårt att få orgasm men vill de inte försöka och ta hjälp av sin partner för att det ska bli lättare skulle nog jag tröttna om jag förstod det.
    Du gör min poäng ännu tydligare genom att säga att det är korkat att fejka och att du skulle tröttna om du förstod att din kvinna fejkade.
    Varför tror du att kvinnor fejkar, jo för att det inte är accepterat att hon faktiskt inte KAN komma med en partner. Alla i tråden poängterar ju gång på gång hur oacceptabelt det är. Stackars de kvinnor som aldrig någonsin får en orgasm på egen hand heller för att de bara inte kan - de kan aldrig få ha en partner för livet om de är ärliga, och de ska bara skämmas för att de är så stela och inte kan utforska sin kropp tillräckligt FÖR ATT GÖRA ANDRA NÖJDA?
    För man bara måste komma vid sex, annars är kan man inte kommunicera eller släppa kontrollen bla, bla.
    Man har gjort undersökningar som visar att avståndet mellan öppningen och klitoris är avgörande rent fysiskt för om en kvinna kan få orgasm vid penetration eller inte, men jag antar att de som kan komma vid penetration anses duktigare på att kommunicera och släppa loss? Man har olika fysiska förutsättningar, det finns män som inte kan komma vid en avsugning, varför skulle alla kvinnor kunna komma vid slickande då?
    Så om det är svårt rent fysiskt att komma vid penetration eller slickande så återstår onani, och det vill inte alla göra framför den de är tillsammans med och varför ska man behöva skämmas för det? Ska inte sex handla om vad man själv känner sig bekväm med? Tydligen inte. Därför fejkar många kvinnor ibland, jag är inte ensam. De flesta talar bara aldrig någonsin om det.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Bolliz skrev 2019-01-03 15:06:08 följande:
    Jag har oxå fejkat orgasm. När jag var runt 16-17år och inte vågade säga att det inte var skönt och var full.

    Så jag skulle snarare säga att de där undersökningarna är en positiv överraskning. Jag trodde faktiskt det var betydligt fler som hade fejkat nån gång.

    Du KAN få orgasm, du vet ju vad som krävs för att du ska komma, ändå lyckas du inte förmedla det till en man. Det tycker jag är dålig kommunikation från din sida.

    Var läser du att jag har en affär?

    Kan man inte prata sex i andra yrken oxå? Apoteken säljer sexleksaker tex... näthandel.. postorder... mässor.. företag.. sexolog..

    men för att vara uppriktig så sålde jag via homeparty, där varje gäst fick prata med mig i enskilt rum. Du kan inte ana så mycket man får höra!!!! Jag var runt 22år när jag började sälja. Jag var en vanlig enkel tjej med normal erfarenhet, men gud så mycket jag lärde mig på de åren!
    Vem är du att döma mig och uttala dig om hur jag kommunicerar? Jag måste knipa ihop benen för att komma och föredrar att göra det när jag är själv, men eftersom jag är korkad, dålig på att kommunicera och förmedla, dålig på att slappna av och bara träffat losers och inga riktiga män så är det väl bäst att jag aldrig mera har sex... ELLER så kan jag göra som så många andra kvinnor och ibland fejka och ibland säga att jag inte kan komma, och så njuter jag av att ha sex med en man men fixar orgasmen själv senare när jag själv vill. Sex handlar nämligen inte om en massa måsten, men ändå är det oacceptabelt för alla i tråden att jag som kvinna inte kan komma med en man - där är svaret till varför jag och så många med mig fejkar orgasm.

    Nej, du specificerade inte var du säljer sexleksaker så det är ju inte jättelätt att gissa att det är via homepartyn - spelar det någon roll? Då förstår jag att du är ovanligt intresserad av sex och leksaker. Själv tycker jag att sexleksaker är väldigt avtändande, lika avtändande som porr faktiskt. Jag tänder på erotiska noveller, Dirty talk och sex framför en spegel. Så vi är alla olika. Låt oss få vara det.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Sharper skrev 2019-01-03 15:21:26 följande:

    Jag började våga mer när jag träffade min man. Visst jag kommer inte lika ofta som han men jag kommer när jag känner att jag vill/behöver få orgasm. Och ja det är genom att jag smeker mig själv. Det skulle aldrig gå för mig annars. Vi använder även dildo, vibratorer mm emellanåt när vi leker.

    Varför vill du inte smeka dig själv under akten? Jag tyckte det var jobbigt innan. Men min man han hjälpte mig, dels genom att prata med mig men ibland "tvingade" han ner min hand och höll liksom fast den där för han ville se mig njuta maximalt också, inte bara han. Nu kan jag smeka mig sjölv även när vi inte har samlag, tex ligger i sängen och myser. Det kändes som alsrig i livet förr. Men tack vare min man vågar jag mer nu ön för typ 1 år sen :)


    Det handlar inte ett dugg om att jag inte vågar. Det handlar om att jag inte vill. Jag hade blivit förbannad om någon hade tvingat mig till att njuta för att han ville se det. 
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Sharper skrev 2019-01-03 15:57:00 följande:
    Ja det har jag läst. Jag var sån också men med lite "träning" och avvänjning (brist på annat ord) behöver jag inte knipa ihop benen för att få orgasm längre. Och mycket ligger på samspelet mellan mig och mannen. Jag tog nog sexet lite för "allvarligt" förr, nu kan vi skratta åt fadäser (tex när han knallade mig i missionären fast mina fötter pekade mot taket så att säga och han kom för långt ut och i nästa stöt träffade mellangården och det gjorde sjukt ont på oss båda, då kunde vi skratta) förr hade jag tyckt de va otroligt pinsamt och väldigt jobbigt.
    Jag har aldrig tyckt att något med sex varit pinsamt, inte ens när jag var väldigt ung. Jag anser bara att man ska göra vad man känner är skönt och som man gillar. 
  • Anonym (Undrarlitebara)
    villbusa skrev 2019-01-03 16:49:02 följande:
    Jag har all respekt för att det kan finnas fysiska orsaker som gör det svårt att få orgasm. Men du kan få orgasm på egen hand... alltså är det inte fysiskt omöjligt för dig att få orgasm.

    Det jag skulle lacka ur på är lögnen o bristen på förtroende.

    Att dela varandras njutning är något av det mest intima man kan göra i ett förhållande. Att du inte kan tänka dig att låta din man man vara med och uppleva din orgasm utan fejkar o sen löser det i ensamhet tycker jag är respektlöst.

    Om du nu kan få orgasm genom onani varför får inte mannen vara med o uppleva det? Kanske kan han lära sig hur han ska hantera din kropp för att ni ska kunna komma tillsammans. Kanske kan du lättare slappna av om han vet hur verkligheten ser ut. När han inte förväntar sig en himlastormande orgasm bara genom att slicka eller sticka kuken i dig.

    Det låter som att du har bestämt dig o det finns bara ett sätt..genom onani i ensamhet. .. precis det som hade fått mig att packa o lämna för att du inte ger det en ärlig chans. Din blockering verkar sitta i huvudet o ingen annan stans.
    Men ska inte sex vara baserat på frivillighet och det man tycker är obekvämt ska man inte göra? Om jag inte vill onanera framför min man varför måste jag då göra det? Vad tillför det att han kollar på mig då? Mig tillför det absolut ingenting utom att jag skulle känna att han stör och han skulle ju inte direkt vara delaktig ändå.
    Om en man gärna vill ha analsex för att det är enda sättet för honom att komma, ska jag ställa upp på det då? Om jag bara kan komma genom att bli piskad, ska han ställa upp på det då? Hur långt måste man gå för att känna samhörighet i sexet? Måste man vara sammanboende för att älska varandra? Kan man få ha ett privatliv även i tvåsamhet? 
    Vi gör precis allt annat som hör till sexet, men jag har provat många gånger att experimentera ihop med män, och de har slickat och grejat men det funkar inte. Det är rätt elakt att prata om att jag inte gett det en ärlig chans, vad vet du om det?
    Jag tycker det är intimt med oralsex och mannen är tillräckligt med i min njutning och jag i hans - det är aldrig någon man som verkat missnöjd förutom de gånger då jag sagt att jag inte kan komma. Det är aldrig någon som packat och lämnat för de har levt i fullständig ovisshet och varit jättenöjda med sexlivet, som varit allt annat än tråkigt för oss båda. Så varför främlingar blir så upprörda när jag pratar om att kvinnor fejkar ibland, det är för att de inte vill förlika sig med tanken på att det har hänt dem också. Vilket det säkert har eftersom många fler kvinnor än jag vill skydda mannen från att tro att han är en dålig älskare och få slippa pressen att få orgasm på någon annans villkor. Många kvinnor har fejkat vid ett eller flera tillfällen för att slippa den här diskussionen, som jag nu känner att jag har fått nog av. Ni som är kvar i tråden kan gärna diskutera vidare om ni vill.
  • Anonym (Undrarlitebara)
    Bolliz skrev 2019-01-03 17:41:47 följande:
    Tyck du så om dig själv, det blandar inte jag mig i. Det ända jag har med att göra är sättet du baktalar andra kvinnor. Hade du slutat med det så hade vi säkert varit mindre dömande och ifrågasättande mot dig. Men du tror stenhårt på att det är normalt att fejka orgasmer.

    Ang sexleksaker. Jag tänker inte försöka få dig att ändra åsikt men felet många gör är att de testar en, två leksaker och tror att det är vad som finns och så det funkar. Det skulle vara som att ständigt äta samma äckliga mat varje gång man är hungrig i tron att det inte finns nått man tycker om. Sexleksaker är en djungel och det finns nått för alla. Men är man inte mottaglig för förändring så får man oxå onanera i sin ensamhet.
    Men läs vad jag skrivit om undersökningarna som gjorts. Det var 66% som hade svarat ja på om de fejkat någon gång - det är inte något jag hittat på för att "baktala kvinnor". Så ja, jag tror stenhårt på att det är jättevanligt att fejka orgasmer. 66% är över hälften av alla kvinnor! Sen hur ofta man gör det är säkert individuellt. Men sluta snacka om att jag baktalar kvinnor när jag endast visar på fakta. Jag lämnar tråden nu. Eftersom du lever i en värld av sexleksaker så tycker du att det är jättebra, men du får acceptera att alla inte tycker som du för det finns många som inte använder tekniska hjälpmedel eller porr för att komma.
Svar på tråden Hur vet du att hon får orgasm?