Test en vecka efter blastotransfer...
Återföring av 2 frysta donator embryon måndag 17 December, vi har fått instruction om HCG test efter julafton (AVA kliniken I Riga).
*
Återföring av 2 frysta donator embryon måndag 17 December, vi har fått instruction om HCG test efter julafton (AVA kliniken I Riga).
*
Och så lärde man sig att inlägg som sänts för snabbt inte går att editera
Som sagt, återföring 2 blasto (donator ägg) 181217, ska HCG testa efter julafton.
Crinone och progygnon tas 3ggr/dag. Är vårt 3:dje försök med Blasto.
Februari - 18 FET 1 blasto (eget embryo) - BFN på testdagen (den gången höll vi oss från att testa innan)
Maj - 18 FET 1 blasto (eget embryo) - kunde inte hålla oss utan testade 1 vecka efter återföring och fick ett svagt streck som ökade I styrka dag för dag och bekräftades av HCG 14 dagar efter återföring. Missfall I vecka 7 vilket vi inte förstod/ville tro innan vi gick på ultraljud vecka 8 och fick höra att det var tomt.
Förstår din oro - jag tanker också att jag vill veta så snabbt som möjligt oavsett reslutat för att besvikelsen känns ännu större ju längre man går och hoppas.
Läste någon annan som skrivit I en tråd att enda gångerna hon njöt och kände glädje av sin graviditet var när fostrena sparkade - restan av tiden gick åt till oro over att något skulle gå fel. I efterhand önskar hon att hon kunnat "parkera" oron - just för att den inte ger NÅGONTING positivt.
Kloka ord som jag försöker att komma ihåg, som idag när Crinone pastan som hamnar på toalettpappret var lite missfärgad av gammalt blod - oron och tårarna kom omedelbart - jag tillåter mig själv att känna sorg over att ett varningstecken för missfall dykt upp, men gör mitt allra bästa att "parkera" oron och istället tänka på de positiva delar som statistiken som visar att det går! Jag delar omedelbart med mig till min partner, glädje, sorg - allt som ägs av två är lättare att hantera än själv. Och forum som dessa där man kan finna stöd och tröst både I mot och medgång. Njut av julen nu, hitta de där glädjekornen I vardagen just nu och sug ut det mesta av dem.