• Sara7410

Hjälp med födelsedagspresent

Hej,
    Min bästa vän fyller 18 år i april (långt kvar, jag vet) och jag vill ge henne en väldigt speciell present. Varje år så ger jag henne vanliga saker, t.e.x. parfym , smink , kläder osv. Men detta år fyller hon 18 år och jag vill ge henne något som visar hur mycket jag uppskattar henne. Vi har varit vänner sedan vi var små och hon har varit med mig genom mycket och därför vill jag redan nu planera något meningsfullt och fint för henne. Jag tänkte mig göra en bok till henne med t.e.x 100 saker varför hon är bäst(utöver den verkliga presenten t.e.x. en fin väska), men jag kollade på några hemsidor som trycker böcker men dem verkar vara lite fejk. Därför skulle jag behöva några ideer?

Tack i förhand:)

• Svar på tråden Hjälp med födelsedagspresent
  • No Logo

Gör en fotobok genom tex Önskefoto el dyl så kan du lägga in både roliga foton på er båda samt text med 100 skäl till varför hon är bäst. Det är lätt att göra och inte så dyrt. Ofta kan man hitta en rabattkod som gör det lite billigare.

• Tow2Mater

Kanske inte går att köpa i Sverige, men kanske kan göra en själv om du är händig. Med "alla" de saker hon pratat om att hon vill göra en dag. Och så ser du till att en av dem händer; om det nu är isbad, spamassage, vinprovning, läsa en viss bok, se en viss konsert... .

• complicit

Gör en egen scrapbook istället för en tryckt bok. Tar lite tid och arbete men blir personlig.

Svar på tråden Hjälp med födelsedagspresent