• Anonym (enriktigkarl)

Hur ofta tar du din partner på könet?

Jag och hustrun är väldigt olika, jag tar henne på fittan flera gånger om dagen både utanpå och under kläderna, hon tar mig på kuken endast när vi har sex.
    Hur är det hos er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta tar du din partner på könet?
  • Anonym (Bo)

Pillar aldrig på musen under kläderna dagtid men lite då och då utanpå kläderna om hon nu inte är nyduschad. Oduschad vill hon inte ha fingrarna spot on.

• Anders 386

Vi tar nästan aldrig på varandra på det sättet förutom vid sex. Kan bli nån liten symbolisk smekning bara om någon av oss kommer ut naken från duschen. Jag tar ofta på min fru - men inte på fittan. Det blir rumpan eller nacken/ryggen eller låret - men aldrig fittan. Man märker ju snart vad partnern gillar och anpassar sig efter det. 

• Anonym (Ofta...)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2018-12-20 11:59:56 följande:

Jag och hustrun är väldigt olika, jag tar henne på fittan flera gånger om dagen både utanpå och under kläderna, hon tar mig på kuken endast när vi har sex.
    Hur är det hos er?

När vi ligger i TV-soffan ligger tjejen på mig och jag har ofta vänster hand vilande på hennes fitta. Innan vi somnar och småpratar har hon gärna min kuk/pungen i hennes hand.
  • Ekolan

Jag ligger gärna med en hand vilandes på hennes intima delar (bröst, rumpa samt mellan benen) utanpå hennes kläder när vi myser i soffan. Har vi filt över oss eller om vi är ensamma så får jag gärna komma innanför hennes kläder, beroende på hur fräsch hon känner sig själv går det bra de allra flesta gånger och hon uppskattar intimiteten.

Däremot när hon väl tar på mig är det mest som på skämtsammanhang. Lite synd kan jag tycka.

Hon är rätt så pryd utåt.

• Moder1

Jag tar på den man jag träffar så fort jag får tillfälle.

Jag låter även honom ta på mig när det passar sig.

• Anonym (Ofta)

Jag tyckte först att min snubbe var lite jobbig och tafsig när han gjorde sådant spontant. Inte så att det var någon jättegrej, men jag retade mig lite på det. med åren har hans beteende smittat av sig och jag har blivit likadan själv. Blev nästan chockad av mig själv när jag kom på att jag gjorde detta. Tar honom på ballen utanpå kläderna på ren reflex när han diskar och sådana saker. Utan att mena något med det. Man blir tyvärr som man umgås. Ett par år till tillsammans och jag slänger smutstvätt bredvid tvättkorgen jag med. Gör hamburgare till middag och kan se på dokumentärer 3 timmar i sträck. 

• New  Dawn

Dagligen. Ofta flera gånger dagligen. Inte bara vid sex.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Ofta...)
    New Dawn skrev 2018-12-20 17:42:11 följande:

Dagligen. Ofta flera gånger dagligen. Inte bara vid sex.

Du med, trevligt. Tjejen använde en gång mitt kön för att fukta ett gammalt frimärke.
  • Anonym (enriktigkarl)
    Ekolan skrev 2018-12-20 16:24:07 följande:

Jag ligger gärna med en hand vilandes på hennes intima delar (bröst, rumpa samt mellan benen) utanpå hennes kläder när vi myser i soffan. Har vi filt över oss eller om vi är ensamma så får jag gärna komma innanför hennes kläder, beroende på hur fräsch hon känner sig själv går det bra de allra flesta gånger och hon uppskattar intimiteten.

Däremot när hon väl tar på mig är det mest som på skämtsammanhang. Lite synd kan jag tycka.

Hon är rätt så pryd utåt.

Ungefär som hos oss då.
  • Anonym (enriktigkarl)

Bump.

• Anonym (Nicke)

Flera gånger om dagen utöver sexet. Pullar ofta upp na i köket vid matlagning och såklart i tv-soffan.

• Anonym (håller henne)

varje dag.
    när vi gå lägger oss så gör vi det nakna då ligger vi sked o jag har ena handen på hennes vackra bröst o mus som är rakad.

• Anonym (Jänta)

Min sambo tar aldrig mig på musen förutom när det ska bli sex. Jag tar honom på kuken (utanpå kläderna) rätt ofta bara för att det är kul. Speciellt när han är iklädd mysbyxorna då paketet framhävs så sexigt. :)

• Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (Jänta) skrev 2018-12-23 22:40:05 följande:

Min sambo tar aldrig mig på musen förutom när det ska bli sex. Jag tar honom på kuken (utanpå kläderna) rätt ofta bara för att det är kul. Speciellt när han är iklädd mysbyxorna då paketet framhävs så sexigt. :)

Önskar frun skulle göra så.
Svar på tråden Hur ofta tar du din partner på könet?