Kan jag förlora mitt barn
Fy vad vidrigt och jobbigt för dig och barnet.
Tyvärr vill väl inte tingsrätten "döma honom på förhand" trots att är precis vad dom borde. Även om han misshandlat andra kanske det blir annorlunda nu? (tänker kanske dom, inte jag).
Det är iallafall jätteviktigt att tingsrätten får DOMAR och myndighetspapper som bevis på det han tidigare gjort, inte bara att du säger att det har hänt. I värsta fall måste du ju invänta att han gör något mot barnet och då vägra lämna ut barnet till honom igen, då kommer inte tingsrätten kunna säga något. Men det är ju en fruktansvärd väntan på det. Jag hade nog på riktigt funderat på att sticka med mitt barn, eller hålla mitt barn ifrån honom trots tingsrätten. Det är en lång process innan polisen kommer och med tvång ska ta barnet till umgängesföräldern. Och vite är ju bara pengar jämfört med ens barns hälsa. Hoppas det löser sig till det bästa för dig och barnet!
Att hacka på en kvinna som skaffat barn med en man som slår och är kriminell är idiotiskt och vittnar om sån jävla okunskap. Man behöver diskutera varför män slåss, inte varför kvinnor har med dom att göra.