Min fru har ett IQ på 32
Hej!
Min fru gjorde ett IQ test och fick 32 poäng. Är det inte ovanligt eller? Hon verkar ha svårt att förstå vad man säger till henne, kan det ha ett samband?
Jag trodde att det lägsta man kunde ha var 80 poäng.
Hej!
Min fru gjorde ett IQ test och fick 32 poäng. Är det inte ovanligt eller? Hon verkar ha svårt att förstå vad man säger till henne, kan det ha ett samband?
Haha! Var det ett test på Facebook eller? IQ på 32 skulle vara synnerligen märkbart i vardagen skulle jag säga. Kan hon skala en banan? Fästa blicken?
Hej!
Så hon beter sig som en 2 åring? Eller har hon en hjärnskada? Är hon en grönsak? Skulle inte lita på det testet...
Hon har missbrukat heroin, funderar på om det kan vara en orsak.
Nä det kan inte stämma. Hon skulle knappt kunna förstå hur man öppnar en dörr och inte kunna prata. Det var nog ett dåligt test.
Men 80 är gränsen för normal intelligens och inte omöjligt att man kan ligga på typ 70 och ändå funka i vardagen hyfsat.
Hej!
Jag gjorde samma test som henne men jag fick 130. Jag har gjort ett annat IQ test när dom utredde mig för adhd och då fick jag 126 och då satt dom med tidtagarur och jag kände lite press så därav skillnaden.
Det kanske förklarar varför hon är förtidspensionär. För jobb på Samhall borde man kunna få med en IQ på 70-80.
Maneter har ingen hjärna men dom kan ju ändå simma.
Fortfarande, var det ett internettest eller ett riktigt?
Jag gjorde samma test som henne men jag fick 130. Jag har gjort ett annat IQ test när dom utredde mig för adhd och då fick jag 126 och då satt dom med tidtagarur och jag kände lite press så därav skillnaden.
Det kanske förklarar varför hon är förtidspensionär. För jobb på Samhall borde man kunna få med en IQ på 70-80.
Fortfarande, var det ett internettest eller ett riktigt?