Sambon solar topless?
Ts har du bh på stranden? Hon gör väl vad fan hon vill. Hon är inte din jävla ägodel
Ts har du bh på stranden? Hon gör väl vad fan hon vill. Hon är inte din jävla ägodel
Att avsexualisera nakna kroppar vore hur trist som helst!
Precis som att jag inte går runt och visar upp snorren på stranden, trots att jag inte skäms över min kropp.
Det kanske inte alls har något med dig att göra överhuvudtaget? Hon kanske bara gillar att sola topless. Det kan vara så att du försöker hitta problem som inte finns
Alltså för att se om de får uppmärksamhet.
Eller många och långa. Men jag vet en del som gör det. De har själva sagt det. De kollar iallafall sin kille.
Jo visst kan det vara så också. Jag sitter ju bara och spekulerar fritt. Tjejer kan ju använda subtila budskap ibland. I det här fallet tycker jag dock det känns långsökt. Vad skulle budskapet kunna vara? Att hon vill skapa lite svartsjuka för att själv få mer uppmärksamhet av sin kille?
Alla kan inte va som du, ensam fet o patetisk
Känner du dig oxo ensam och vill skriva med någon eller?
Nej jag hade heller aldrig gjort det. Men om min man hade förbjudit det så vet jag inte om han hade vart min man länge till..
Löjligt? Ja det kan du ju tycka om du vill.
Min man får gärna uttrycka sina åsikter, jag diskuterar gärna det han tycker och tänker, han får mer än gärna be mig att låta bli att göra saker som han är obekväm med, och i stor sätt alltid så respekterar jag hans önskan. Men skulle han börja ge order och förbjuda mig då har han krossat en gräns som jag inte kommer att tolerera.
Om han skulle vilja sola/bada näck så hade jag inte haft nått problem med det. Och även om jag hade det så hade det ändå I slutändan vart hans beslut. Jag kan be honom låta bli, men skulle aldrig komma på tanken att förbjuda honom.
Ja man får springa runt halvnaken på badstrand.
Männen är ju konstant halvnakna på badstränder. Få män jag ser har på sig linne/t-shiret på badstrand tillsammans med badbrallorna..
Då borde det ju gälla männen med eller hur? Inte ens männen borde ju få springa runt halvnaken på stranden.Jag fattade att du syftade på kvinnor men du verkar ju inte ha fatta detta att jag fattade att du syftade på kvinnor.
Du frågade ju om man får lov att springa "halvnaken" stranden. Och då svarade ju jag dig att man får göra det och gjorde en jämförande hänvisning till männen, att de gör det hela tiden, springer halvnaken på stranden.
Jag skiter i vad "folk säger" , jag svarade dig, då jag citerade dig och det du skrev.